Pytanie o dwa nazwiska :)

następny post »
From: WRonX <wronx@[CUT]wronx.net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Pytanie o dwa nazwiska :)
Date: Fri, 13 Jan 2006 00:28:26 +0100

Witam grupe. Ja tu tylko przejazdem, mam prosbe do Was.

Moja druga polowa (na medycynie biedactwo studiuje) prosila, abym
spytal, bo ma takowa zagadne do rozwiazania z historii medycyny -
podobno jest (lub bylo) dwoch wokalistow zespolow metalowych (jeden
chyba trash metal), ktorzy maja nazwiska jak slawni... chirurdzy :)

Wiem, ze to brzmi dziwnie, ale jesliby sie Wam cos obilo o uszy moze
kiedys, to bylbym wdzieczny za wszelkie info. Niestety Google wysiadlo,
ale dodatkowe punkty z przedmiotu sie przydaja, wiecie... :)

(posle tego posta jeszcze na pl.rec.muzyka.metal :D)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= http://www.Majcher.ORG =|= http://WRonX.NET =]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]