Pytanie o dwa nazwiska :)

1. Data: 2006-01-12 23:28:26

Temat: Pytanie o dwa nazwiska :)
Od: WRonX <wronx@[CUT]wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupe. Ja tu tylko przejazdem, mam prosbe do Was.

Moja druga polowa (na medycynie biedactwo studiuje) prosila, abym
spytal, bo ma takowa zagadne do rozwiazania z historii medycyny -
podobno jest (lub bylo) dwoch wokalistow zespolow metalowych (jeden
chyba trash metal), ktorzy maja nazwiska jak slawni... chirurdzy :)

Wiem, ze to brzmi dziwnie, ale jesliby sie Wam cos obilo o uszy moze
kiedys, to bylbym wdzieczny za wszelkie info. Niestety Google wysiadlo,
ale dodatkowe punkty z przedmiotu sie przydaja, wiecie... :)

(posle tego posta jeszcze na pl.rec.muzyka.metal :D)

Pozdrawiam.
--
[= WRonX =] [= http://www.Majcher.ORG =|= http://WRonX.NET =]
[ "...yet the blood of the wicked shall flow like a river." ]

2. Data: 2006-01-13 00:13:55

Temat: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale dodatkowe punkty z przedmiotu sie przydaja, wiecie... :)

Mimo wszystko mozna nie odpowiadac na glupie pytania wykladowcow i z honorem
nie brac tych punktow. Po drugie historia medycyny to na zaliczenie... byle
zdac, bo z punktu widzenia leczenia ludzi przedmiot jak najbardziej
niepotrzebny i zapychajacy czas.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-01-13 00:19:07

Od: WRonX <wronx@[CUT]wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> [...]
> zaliczenie... byle zdac, bo z punktu widzenia leczenia ludzi przedmiot
> jak najbardziej niepotrzebny i zapychajacy czas.

Tym bardziej dziwie sie, ze masz obiekcje co do odpowiadania na te
pytania, bo ma to byc pomocne przy zaliczeniu wlasnie - po co ryc na
pamiec duzo, jak mozna mniej, bo wykladowca sobie tak a nie inaczej
umysli, ze odpowiedz na takie glupie pytanie cos pomaga przy zaliczeniu??

Rozumiem, ze tu na grupie moze jakies TWA jest grupa trzymajaca wladze,
a ja sie wtrynilem miedzy wodke a zakaske, ale nie widze potrzeby od
razu zbywania mnie czyms takim, w sumie nie jest to NTG, bo mozna uznac
za ciekawostke, w Googlach sprawdzalem, w archiwum rowniez, jakos przez
cala kariere juznetowa rzadko sie spotkalem z czyms takim (ale sie
napisalem...).

Pozdrawiam.

4. Data: 2006-01-13 00:28:44

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym bardziej dziwie sie, ze masz obiekcje co do odpowiadania na te
> pytania, bo ma to byc pomocne przy zaliczeniu wlasnie - po co ryc na

a jaki problem zaliczyc cos takiego jak historia medycyny?

> pamiec duzo, jak mozna mniej, bo wykladowca sobie tak a nie inaczej
> umysli, ze odpowiedz na takie glupie pytanie cos pomaga przy zaliczeniu??
>
> Rozumiem, ze tu na grupie moze jakies TWA jest grupa trzymajaca wladze,

Nie ma.

> a ja sie wtrynilem miedzy wodke a zakaske, ale nie widze potrzeby od razu
> zbywania mnie czyms takim, w sumie nie jest to NTG, bo mozna uznac

to jest NTG

> za ciekawostke, w Googlach sprawdzalem, w archiwum rowniez, jakos przez
> cala kariere juznetowa rzadko sie spotkalem z czyms takim (ale sie
> napisalem...).

Jesli sama nie potrafi tego znalezc to dlaczego chce punkt. Wykladowcy
chodzi o to zeby przez proces szukania czegos sie nauczyc. A tak to zwykle
oszustwo. Najpierw nauczyc sie nazwisk slynnych chirurgow i pozniej dopiero
szukac na google jakiegos podrzednego "muzyka" od smiecianego metalu. Wiec
bez sciemniania o ciekawostkach na grupie, ktorych zreszta tu nie widuje ;)
Po drugie jak jedna osoba znajdzie na roku to chyba wszyscy juz beda mieli,
czy tak nie jest?

--
Pozdrawiam Norbert :-)

5. Data: 2006-01-13 00:52:17

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dq6s8a$eep$1@inews.gazeta.pl...

> a jaki problem zaliczyc cos takiego jak historia medycyny?

dzis problem z historia medycyny jutro - z roznica miedzy aspiryna, a
paracetamolem :O

--
pozdro
ape

6. Data: 2006-01-13 08:06:26

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał:
> dzis problem z historia medycyny jutro - z roznica miedzy aspiryna, a
> paracetamolem :O

Albo z definicją zabiegu lekarskiego >:->
--
Krzysiek, EBP
Wielki krok nastąpił w dniu w którym ludzie, aby lepiej wzajemnie się

7. Data: 2006-01-13 09:18:15

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WRonX" <wronx@[CUT]wronx.net> napisał w wiadomości

> Wiem, ze to brzmi dziwnie, ale jesliby sie Wam cos obilo o uszy moze
> kiedys, to bylbym wdzieczny za wszelkie

jeden to z pewnoscia Astley Cooper bo jest muzyk Alice Cooper. Nad drugim
musze się zastanowic:-))

HaNkA

8. Data: 2006-01-13 14:37:05

Od: WRonX <wronx@[CUT]wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

Norbert napisał(a):

> [...]
> zwykle oszustwo. Najpierw nauczyc sie nazwisk slynnych chirurgow i
> pozniej dopiero szukac na google jakiegos podrzednego "muzyka" od

Mialem sie nie odzywac, ale mnie chyba pokreci... Przeciez znowu sam
sobie przeczysz - "historia medycyny to na zaliczenie... byle zdac, bo z
punktu widzenia leczenia ludzi przedmiot jak najbardziej niepotrzebny i
zapychajacy czas" - tak napisales. Wiec po jaka cholere sie z tym meczyc?

Pomijam juz, ze w swietle tej wypowiedzi Twoj tekst o uczeniu sie na
pamiec nazwisk slynnych chirurgow jest troche dziwny.

Co do procesu szukania, szukanie polega na znalezieniu zrodel! I dla
Niej takowym zrodlem jest nie tylko biblioteka, ale tez Internet. A ze
nie ma takowego lacza w domu, zrodlem automatycznie stalem sie ja, a dla
mnie zrodlem Usenet. Jak sie nie ma dostepu do niektorych rzeczy, trzeba
znac kogos, kto takowy dostep ma. I ja znalazlem odpowiedzi. Nie widze
tu zadnego oszustwa.

> Po drugie jak jedna osoba znajdzie na
> roku to chyba wszyscy juz beda mieli, czy tak nie jest?

To juz chyba sprawa danej osoby, a nie Twoja, wybacz... zrozumialbym,
gdyby rzecz tyczyla sie anatomii, fizjologii, czy cholera wie czego, co
rzeczywiscie moze byc potrzebne (nie wiem, czy wymienilem dobre
przedmioty, nie znam sie) i przy czym rzeczywiscie mus jest samemu kuc i
rozumiec i umiec. Bo braki w tych dziedzinach moga w przyszlosci
zaowocowac bledem, ktory moze komus uczynic krzywde. W takim wypadku
Twoje swiete oburzenie bym zrozumial. Ale przedmiot o ktorym mowa sam
wczesniej podsumowales...

Przepraszam, po prostu nie moglem tego zostawic bez odpowiedzi. Teraz z
mojej strony juz EOT, nie musze miec ostatniego slowa, nie lubie flamewarow.

Pozdrawiam.

9. Data: 2006-01-13 14:37:44

Od: WRonX <wronx@[CUT]wronx.net> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

> jeden to z pewnoscia Astley Cooper bo jest muzyk Alice Cooper. Nad drugim
> musze się zastanowic:-))

Dzieki wielkie :)

Pozdrawiam.

10. Data: 2006-01-13 16:02:34

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo z definicją zabiegu lekarskiego >:->

Stuczne definicje z epidemiologii, socjologii i higieny juz doswiadczylem w
tym semestrze. A pomyslec ze mialem tylko 3 tyg pediatrii, a na
patomorfologii bialaczkom, chloniakom ogolnie chorobom krwi poswiecony byl
jeden wyklad i jedno cwiczenie. Ogolnie mnie to wkurw... Czy tak trudno
zrobic jakas reforme. Mamy XXI wiek, postep, dzisiaj mamy wiecej do
nauczenia, 100 lat temu moze zeczywiscie filozofia medycyny byla przedmiotem
wiodacym ;-P

--
Pozdrawiam Norbert :-)

zespół żyły próżnej po badaniu KTG
problem ze wzrokiem
ciąża a prześwietlenie kręgosłupa
Jak Michael Jackson utrzymuje biala skore?
Rozstępy