Pytanie o dwa nazwiska :)

11. Data: 2006-01-13 16:12:42

Temat: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mialem sie nie odzywac, ale mnie chyba pokreci... Przeciez znowu sam

jak milo :)

> sobie przeczysz - "historia medycyny to na zaliczenie... byle zdac, bo z
> punktu widzenia leczenia ludzi przedmiot jak najbardziej niepotrzebny i
> zapychajacy czas" - tak napisales. Wiec po jaka cholere sie z tym meczyc?

Po zadna, zdac po minimalnej linii oporu, przeczytac raz ten syf i pojsc na
zaliczenie.

> Pomijam juz, ze w swietle tej wypowiedzi Twoj tekst o uczeniu sie na
> pamiec nazwisk slynnych chirurgow jest troche dziwny.

Podalem sposob jak znalezc te nazwiska. Ja jako student bym wcale ich nie
szukal.

> Co do procesu szukania, szukanie polega na znalezieniu zrodel! I dla Niej
> takowym zrodlem jest nie tylko biblioteka, ale tez Internet. A ze nie ma
> takowego lacza w domu, zrodlem automatycznie stalem sie ja, a dla

Nie wiem jak inne uczelnie ale na mojej mam w wielu miejscach za darmo net,
teraz przestalo mi sie to przydawac bo mam w pokoju w akademiku, ale nie
sciemniaj ze dzisiaj student nie ma dostepu do internetu, ja jakos sobie
radzilem w poprzednich latach.

> [...]
> rzeczywiscie moze byc potrzebne (nie wiem, czy wymienilem dobre
> przedmioty, nie znam sie) i przy czym rzeczywiscie mus jest samemu kuc i
> rozumiec i umiec. Bo braki w tych dziedzinach moga w przyszlosci
> zaowocowac bledem, ktory moze komus uczynic krzywde. W takim wypadku Twoje
> swiete oburzenie bym zrozumial. Ale przedmiot o ktorym mowa sam wczesniej
> podsumowales...
>

> Przepraszam, po prostu nie moglem tego zostawic bez odpowiedzi. Teraz z
> mojej strony juz EOT, nie musze miec ostatniego slowa, nie lubie

Twoj post byl bez sensu. Napisles ze pytanie jest ciekawostka medyczna. To
jak bym wpadl na pl.sci.kosmos i napisal:" mam ciekawostke, podobno ktos
odkryl ze znana i pomocna ludziom od stuleci gwiazda to uklad potrojny, co
to za gwiazda" Ktos wie?
Ciekawe jak dlugo szukales odpowiedzi w internecie, czy tez zwyczjnie
wrzuciles post na grupe piszac ze szukales. W sumie ten jeden post w gaszczu
pytan w stylu "mam sraczke, czy dostane kategorie D bo nie chce do wojska" i
tak nie pogorszy sytuacji.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

12. Data: 2006-01-13 17:51:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości

[CIACH]

Musze powiedziec, ze teraz to juz chrzanisz bez sensu...

Iwona
//Kto nie chce-szuka powodu, kto chce-szuka sposobu//

13. Data: 2006-01-13 18:31:20

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [CIACH]
>
> Musze powiedziec, ze teraz to juz chrzanisz bez sensu...

a gdzie tam, pisze szczera prawde, a prawda zawsze boli nasz narod

--
Pozdrawiam Norbert :-)

14. Data: 2006-01-13 21:43:57

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dq8iul$s3r$1@inews.gazeta.pl...

> Stuczne definicje z epidemiologii, socjologii i higieny juz
> doswiadczylem w tym semestrze. A pomyslec ze mialem tylko 3 tyg
> pediatrii, a na patomorfologii bialaczkom, chloniakom ogolnie chorobom
> krwi poswiecony byl jeden wyklad i jedno cwiczenie. Ogolnie mnie to
> wkurw... Czy tak trudno zrobic jakas reforme. Mamy XXI wiek, postep,
> dzisiaj mamy wiecej do nauczenia, 100 lat temu moze zeczywiscie
> filozofia medycyny byla przedmiotem wiodacym ;-P

Może właśnie odchodzenie od filozofii w medycynie jest jedną z przyczyn
tego co widać i o czym słychać aktualnie w polskiej opiece medycznej?
--
Marek Li

15. Data: 2006-01-13 22:38:56

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może właśnie odchodzenie od filozofii w medycynie jest jedną z przyczyn
> tego co widać i o czym słychać aktualnie w polskiej opiece medycznej?

Teraz jednym slowem juz przegiales. Problemem jest niedofinansowanie. W
naszym panstwie za duzo jest rozkradane i za duzo pieniedzy idzie na
urzednikow darmozjadow. Sluzba zdrowia powinna zostac sprywatyzowana, kazdy
by sie ubezpieczal wedle swoich preferencji, a pieniadze aktualnie placone i
przezerane przez NFZ moze w koncu na cos by sie przydaly. Tak sie wszyscy
zachwyacja USA to bierzcie z nich przyklad pod tym wzgledem.
A sam przedmiot filozofii (byl taki fakultet, w sumie przymusowy bo innych
nie bylo na tym roku :) niczego nie uczy, nie sprawi ze staniesz sie lepszym
czlowiekiem, tego nie da sie nauczyc.
Sorry za moj jezyk ale bede uzywal wedle aktualnego stanu naszego kraju,
inne slowa nie pasuja.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

16. Data: 2006-01-14 01:50:54

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dq9a5s$jq5$1@inews.gazeta.pl...

> Teraz jednym slowem juz przegiales. Problemem jest niedofinansowanie.

Niedofinansowanie jest problemem. Ale to nie jest wytłumaczenie
wszystkiego. Jeśli ordynator podczas obchodu na pytanie chorej, kiedy
będzie operacja odpowiada: ..."pani, ja już mówiłem, syn musi sprzedać
krowy, bo tu piniendzy trza"..., to zaiste on przegina a nie ja pisząc
to co powyżej napisałem. A wątek z operacja, krową i ordynatorem to
prawdziwa opowieść, której ordynator jest mi znany:-(
A ETYKA JEST DZIAŁEM FILOZOFII
--
Marek Li

17. Data: 2006-01-14 10:21:26

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co powyżej napisałem. A wątek z operacja, krową i ordynatorem to prawdziwa
> opowieść, której ordynator jest mi znany:-(

Ja na szczescie z czyms takim sie nie spotkalem, ale mam zamiar walczyc z
takimi dziadami. Powiedz co zrobiles w sprawie tego ordynatora?
Po drugie to ze ktos jest inteligentny i madry nie znaczy ze jest dobry,
wsrod lekarzy sa zli ludzi i dobrze, aczkolwiek mimo wszystko uwazam ze
procent dobrych jest wiekszy niz procent np dobrych urzednikow, politykow,
czy tez rolnikow. Nasz narod oszukuje na kazdym kroku i nie kryje sie z tym,
potrafi sie chwalic np w moim bloku ze na jego podzielniku ciepla jest zero
(nie odparowalo nawet to co mialo odparowac wedlug normy gdy sie nie
grzeje), co wiaze sie tylko z jego zdjeciem, wlozeniem do szczelnego
pojemnika i wlozeniem do lodowki. Nic innego mi nie przychodzi na mysl, a
potwierdza do stukanie w rurach przed okresem rozliczeniowym. Albo czeste
braki pradu na klatce schodowej bo ktos kradnie prad ktory ma isc na jej
oswietlenie, chca przerobic na 12V. Albo magnesy neodymowe, w jednej
spoldzieni wymieniaja wszystkie wodomierze zeby ten wirniczek byl wykonany z
plastiku. Dziwicie sie ze jest paru zlych lekarzy, a spojrzcie jak
zawchowuja sie polaczki, pisze polaczki bo mam na mysli tych wszystkich
oszustow, a nie prawdziwych obywateli. Mimo wszystko uwazam ze porzadne
wyksztalcenie to podstawa aby cos zmienic.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

18. Data: 2006-01-14 13:42:26

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dqajbf$ncg$1@inews.gazeta.pl...

> Ja na szczescie z czyms takim sie nie spotkalem, ale mam zamiar
> walczyc z takimi dziadami. Powiedz co zrobiles w sprawie tego
> ordynatora?

A co miałem go zastrzelić?
--
Marek Li

19. Data: 2006-01-14 15:11:30

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co miałem go zastrzelić?

Ordynator domagal sie lapowki? Trzeba go bylo podpuscic i nagrac. Pozniej
juz odpowiednie zglosznie i wszystko.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

20. Data: 2006-01-14 17:05:20

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dq6rea$crg$1@inews.gazeta.pl...

> Mimo wszystko mozna nie odpowiadac na glupie pytania wykladowcow i z
> honorem nie brac tych punktow. Po drugie historia medycyny to na
> zaliczenie... byle zdac, bo z punktu widzenia leczenia ludzi przedmiot jak
> najbardziej niepotrzebny i zapychajacy czas.

Jak pisał pewien poeta to kwestia smaku. Domyslam się, ze nie wiec co to za
poeta, bo dla Ciebie Akademia Medyczna to tylko wyższa szkoła zawodowa.
A odpowiadając konkretnie na Twoja wypowiedz, historia medycyny uczy
chociażby pokory.

zespół żyły próżnej po badaniu KTG
problem ze wzrokiem
ciąża a prześwietlenie kręgosłupa
Jak Michael Jackson utrzymuje biala skore?
Rozstępy