Re: Pytanie o dwa nazwiska :)

From: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Date: Sat, 14 Jan 2006 11:21:26 +0100

> Niedofinansowanie jest problemem. Ale to nie jest wytłumaczenie
> wszystkiego. Jeśli ordynator podczas obchodu na pytanie chorej, kiedy
> będzie operacja odpowiada: ..."pani, ja już mówiłem, syn musi sprzedać
> krowy, bo tu piniendzy trza"..., to zaiste on przegina a nie ja pisząc to
> co powyżej napisałem. A wątek z operacja, krową i ordynatorem to prawdziwa
> opowieść, której ordynator jest mi znany:-(

Ja na szczescie z czyms takim sie nie spotkalem, ale mam zamiar walczyc z
takimi dziadami. Powiedz co zrobiles w sprawie tego ordynatora?
Po drugie to ze ktos jest inteligentny i madry nie znaczy ze jest dobry,
wsrod lekarzy sa zli ludzi i dobrze, aczkolwiek mimo wszystko uwazam ze
procent dobrych jest wiekszy niz procent np dobrych urzednikow, politykow,
czy tez rolnikow. Nasz narod oszukuje na kazdym kroku i nie kryje sie z tym,
potrafi sie chwalic np w moim bloku ze na jego podzielniku ciepla jest zero
(nie odparowalo nawet to co mialo odparowac wedlug normy gdy sie nie
grzeje), co wiaze sie tylko z jego zdjeciem, wlozeniem do szczelnego
pojemnika i wlozeniem do lodowki. Nic innego mi nie przychodzi na mysl, a
potwierdza do stukanie w rurach przed okresem rozliczeniowym. Albo czeste
braki pradu na klatce schodowej bo ktos kradnie prad ktory ma isc na jej
oswietlenie, chca przerobic na 12V. Albo magnesy neodymowe, w jednej
spoldzieni wymieniaja wszystkie wodomierze zeby ten wirniczek byl wykonany z
plastiku. Dziwicie sie ze jest paru zlych lekarzy, a spojrzcie jak
zawchowuja sie polaczki, pisze polaczki bo mam na mysli tych wszystkich
oszustow, a nie prawdziwych obywateli. Mimo wszystko uwazam ze porzadne
wyksztalcenie to podstawa aby cos zmienic.

--
Pozdrawiam Norbert :-)