Pytanie o dwa nazwiska :)

61. Data: 2006-01-18 13:22:27

Temat: Re: Pytanie o dwa nazwiska :)
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodze na wyklady z patomorfologii od poczatku bo mi sie spodobaly, nawet
> jak jeszcze nie wiedzialem ze moim asystentem od histopatologii bedzie prof
> Biczysko (wyklady prowadza tez inni, ale ogolnie sympatyczni ludzi).
> ...To mi sie podoba.
Bo patomorfolodzy są po prostu są szalenie sympatyczni...

--
Krzysiek, EBP
Polacy potrafią wykończyć się sami, bez pomocy ościennych mocarstw

62. Data: 2006-01-18 15:03:31

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo patomorfolodzy są po prostu są szalenie sympatyczni...

Mowisz ze sa czy nia sa? Bo ja uwazam ze sa, mialem zastepstwa cwiczen z
roznymi asystentami i zawsze bylo wesolo :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

63. Data: 2006-01-18 21:36:00

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:6ief0t7yz7r.d5w7ne0ja4w9.dlg@40tude.net...

> Bo patomorfolodzy są po prostu są szalenie sympatyczni...

We wszechświecie znajdują się jednostki, które nie potwierdzają tego;->
--
Marek Li

64. Data: 2006-01-18 22:05:23

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Jan 2006, Norbert wrote:

> [...]
> Biczysko (wyklady prowadza tez inni, ale ogolnie sympatyczni ludzi). Bo

to pozdrow Pania Prof. przy okazji ode mnie (bylego studenta)
- a wyklady zapewne tez ma bardzo dobre ...

Pozdrowienia

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

65. Data: 2006-01-18 22:29:41

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to pozdrow Pania Prof. przy okazji ode mnie (bylego studenta)

a pozdrowie :)

--
Pozdrawiam Norbert :-)

zespół żyły próżnej po badaniu KTG
problem ze wzrokiem
ciąża a prześwietlenie kręgosłupa
Jak Michael Jackson utrzymuje biala skore?
Rozstępy