Pytanie o "moralność" wypowiedzi

321. Data: 2009-09-11 18:13:23

Temat: Re: Pytanie o "moralność" wypowiedzi
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 10:18:40 +0200, Chiron napisał(a):

> (...) W mojej opinii- wysokie IQ często ogranicza
> dostęp do sfery uczuć. Z mojego własnego doświadczenia- jakakolwiek dyskusja
> z kimś takim jest z góry skazana na szereg nieporozumień.

I własnie wielkiej pokory wymaga, aby osoba z wysokim IQ uklękła przed
Tajemnicą, składając je (IQ) niejako w ofierze, równając się w ten sposób z
innymi, którzy nie mieli co dać, a jedynie swą prostą wiarę.
--

Ikselka.

322. Data: 2009-09-11 18:14:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 10:34:28 +0200, Stalker napisał(a):

> Chyba bardziej pasowałoby tu słowo "różnica" :-)
>
> Stalker

Przewaga.
--

Ikselka.

323. Data: 2009-09-11 18:16:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 10:48:18 +0200, Stalker napisał(a):

> Nieuprawnione uogólnienie. Kto i jak ma decydować o tym kto ma jaki
> kontakt ze sobą?

Nie "decydować", a wiedzieć. Ponieważ brak kontaktu ze soba jest w ludziach
widoczny, jakby chodzili z flagą jakąś...
--

Ikselka.

324. Data: 2009-09-11 18:16:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Fri, 11 Sep 2009 09:30:12 +0200, Duch napisaďż˝(a):

b.googlegroups.com...

> To tylko nowy atak choroby. Przejdzie.
> --
>
> Ikselka.

Nie przejdzie bo dorwałem katola na gorącym uczynku , na gorącej
obłudzie na wątku podludzie. Na wątku podludzie najpierw myślał że to
wymysł liberałów i wył potępieniem i nawet te wycia głupie nie były,
ale jak zobaczył że kościółkowi też nie zależy na biednych to
chorągiewa zmieniła nagle zdanid i śmieć wywrócił gałami i pyta się co
ja chcę od kk . Kurestwo niesamowite, bo przecież tego co on wcześniej
pisał , czyli poszanowania ludzkiej godności i rozumiałbym gdyby
przyznał,
że kk tu popełnił błąd, ale kurwa zaczeła nagle udawać jakie to
wszystko wporządku i dobrze że to wyszło po publicznie pokazał czym
jest katol i duch zamiast jego łupać za obłudę mnie się czepia, co już
po prostu świadczy o zupełnym katolicki zepsieniu i schamieniu. Krowo.

325. Data: 2009-09-11 18:18:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 11:10:57 +0200, Vilar napisał(a):

> Harmonia i równowaga są najtrudniesze Chironie.
> Zawsze człowieka gibnie a to w jedną, a to w drugą stronę

No i się wraca natychmiast do właściwego położenia; aby wańką-wstańką być,
wańką-wstańką aby...
--

Ikselka.

326. Data: 2009-09-11 18:21:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:06:00 +0200, Vilar napisał(a):

> Sęk w tym, że ty nie niesiesz ze sobą żądnego rewolucyjnego przesłania
> oprócz JA JESTEM NAD-CZYMSTAM
> Nie porównuj się więc do Jezusa - On oferował tym ludziom, którymi tak
> pogardzasz, dużo więcej.
> (w sumie nieskonczenie więcej, porównując do oferowania niczego)
> Ofertą twojego ego nie jestem po prostu zainteresowana.

Brawo, Vilar.
--

Ikselka.

327. Data: 2009-09-11 18:30:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I własnie wielkiej pokory wymaga, aby osoba z wysokim IQ uklękła przed
> Tajemnicą, składając je (IQ) niejako w ofierze, równając się w ten sposób
> innymi, którzy nie mieli co dać, a jedynie swą prostą wiarę.

To prawda. Tylko potrzebna mu motywacja. Stety lub nie- ale często taka
motywacja pojawia się (o ile w ogóle) po dojściu do dna- np utracie rodziny,
wpadnięciu w nałóg (alkohol, narkotyki), etc.

serdecznie pozdrawiam

Chiron.

328. Data: 2009-09-11 18:34:03

Od: "bartus" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwy jest także dźwięk organów odbijający się echem od sklepienia,
> prawdziwy jest zapach kadzideł, prawdziwy jest uścisk dłoni człowieka
> przypadkowo stojącego obok, uścisk w geście braterstwa i wspólnoty...
> "pomimo, że osobno - to razem"
> Czujesz tę więź? :-)

Ja czuję, szczególnie jak po wyjściu z kościółka lecą "kurwy" na prawo i
lewo przy niedzielnym piwku ;). Albo patologie i terror w domu jak był tak
jest. To chyba ma nazwę - hipokryzja?
Czujesz?

Pozdrawiam.

329. Data: 2009-09-11 18:40:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 20:30:43 +0200, Chiron napisał(a):

> To prawda. Tylko potrzebna mu motywacja. Stety lub nie- ale często taka
> motywacja pojawia się (o ile w ogóle) po dojściu do dna- np utracie rodziny,
> wpadnięciu w nałóg (alkohol, narkotyki)...

...otarciu się o śmierć, odczuciu cudu, nieszczęśliwej miłości...

Ale wcale nierzadka jest i taka, co zapoczątkowana bez motywacji, a trwa w
podzięce za dobre.
Dobre - co nim jest dla kogo? Ja ciągle dziękuję za rodzinę i zdrowie. I za
to, że mnie TU przywiódł jakiś (?) instynkt, bom w wierze ani nie wychowana
ani nie kształcona.

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron.

Pozdrawiam.
--

Ikselka.

330. Data: 2009-09-11 18:43:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 20:34:03 +0200, bartus napisał(a):

> Ja czuję, szczególnie jak po wyjściu z kościółka lecą "kurwy" na prawo i
> lewo przy niedzielnym piwku ;). Albo patologie i terror w domu jak był tak
> jest. To chyba ma nazwę - hipokryzja?

Taka jest wiara maluczkich. Bóg nią nie gardzi, a Ty śmiesz?
--

Ikselka.

Jedenastoletni Hitler
SYLI...