Pytanie o nadgodziny

1. Data: 2005-10-05 12:12:35

Temat: Pytanie o nadgodziny
Od: "Joanna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam takie pytanie: kiedy placone sa nadgodziny za dany m-c - w nastepnym
miesiacu czy biezacym?
Dzisiaj odebralam po zajeciach wyplate (ale nie w szkole, tylko w kasie) i w
tej kwocie by nie bylo tych nadgodzin, dlatego sie zastanawiam, czy nie
beda zaplacone w pazdzierniku?
Oczywiscie popytam sie u mnie w szkole jak to z tym jest, ale to dopiero za
tydzien.

Jakby ktos wiedzial, to prosze o odpowiedz.

pozdr.,
Joanna

2. Data: 2005-10-05 12:25:23

Temat: Re: Pytanie o nadgodziny
Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za tydzien.
>
> Jakby ktos wiedzial, to prosze o odpowiedz.

Pensja plus dodatki płacona jest z góry
Nadgodziny zawsze z dołu

--
RomanS
______________________________

3. Data: 2005-10-07 07:38:27

Od: "Hania" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W naszej szkole nadgodziny są wypłacane tuż pod koniec miesiąca a nie razem
z pensją.

Hania
mail: h...@w...pl

4. Data: 2005-10-17 17:28:49

Od: Jacek <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

U nas w mieście na mocy uchwały Rady Miasta nadgodziny są płacone z dołu,
ale razem z pensją w tym samym dniu.
Dnia Fri, 07 Oct 2005 09:38:27 +0200, Hania <h...@w...pl> napisał:

> W naszej szkole nadgodziny s? wyp?acane tu? pod koniec miesi?ca a nie
> razem
> z pensj?.

Pedagogika
Jak "wspomagać skupienie"?
przedmiot sztuka
(Warszawa) poszukiwany native speaker jez. niemieckiego
ofta 2005