Pytanie o .. oczy ;>

1. Data: 2003-07-21 18:12:45

Temat: Re: Pytanie o .. oczy ;>
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

.

> Visine, lub polskie, odpowiednio tansze Starazolin.

Tyle ze OIDP Visine sa intensywne i nie mozna uzywac za czesto. Ja mam
sztuczne lzy bodajze Focusa, dobrze robia na przesuszone oczy...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-21 21:49:27

Temat: Re: Pytanie o .. oczy ;> => BETADRIN do oczu - polecam
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Białka robią mi sie biale w ciągu 1 minuty i oczy już nie swędzą.
> Czuję po nich wyraźną ulgę.

Ale jedna uwaga: Betadrinu można używać okazjonalnie (a na pewno nie
codziennie)

1. Data: 2003-07-22 14:25:34

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesto spotyka sie (zwlaszcza na filmach hamerykanskich) oczy u kobiet
> piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?

Nie mam pojęcia jakich kropli one używają ale ja stosuję Mibalin - tyle że
są one na receptę i można je stosować naprawdę rzadko. Białka od razu stają
się białe ponieważ kropelki te obkurczają naczyńka - często stosowanie może
prowadzić do zaburzeń bodajże ciśnienia wewnątrz gałki...
Kiedyś, kobiety zakraplały oczy atropiną żeby źrenice były wielkie a oczy
błyszczące - nie wiem tylko czy one cokolwiek wtedy widziały:-)))
DominikaNM

1. Data: 2003-07-23 08:50:20

Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jedna uwaga: Betadrinu można używać okazjonalnie (a na pewno nie
> codziennie)

uzywam okazjonalnie :) ale dzięki za poradę!
Justyś? czy ja mam wrażenie, czy Ty pracujesz w aptece?

M.

1. Data: 2003-07-30 13:14:08

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote in message

> [...]
> Kiedyś, kobiety zakraplały oczy atropiną żeby źrenice były wielkie a oczy
> błyszczące - nie wiem tylko czy one cokolwiek wtedy widziały:-)))

Widzialy. Okulista mi kiedys takie cos wpuscil do oka. Wygladalo to
nieziemsko, zwlaszcza ze bylo tylko na jednym oku :)))
A wiesz ze taka rozszerzona zrenica dziala na facetow? Podobno sygnalizuje
zianteresowanie :)))
iska

Oznaczenia na obuwiu
kolejna porazka z AVONu