Pytanie o .. oczy ;>

1. Data: 2003-07-21 07:14:22

Temat: Pytanie o .. oczy ;>
Od: Ciacho <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Poszukuje kropli do oczu ktore je "wyczyszcza" ;> A dokladniej, dosyc
czesto spotyka sie (zwlaszcza na filmach hamerykanskich) oczy u kobiet
piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?

Mam mocno przemeczone oczy i musze cos w koncu z tym zrobic..

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ciacho<at>jabber.org http://ciacho.pl :.
.: Press any key to continue... No, no, NOT *THAT* ONE! :.

1. Data: 2003-07-21 07:38:43

Temat: Re: Pytanie o .. oczy ;>
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciacho" <c...@S...ciacho.pl> napisał w wiadomości
.

> [...]
> piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?
>
> Mam mocno przemeczone oczy i musze cos w koncu z tym zrobic..

sprobuj HOMEOPTIK nie najtansze ale skuteczne.

Izis_

1. Data: 2003-07-21 07:39:20

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:slrn.pl.bhn4j3.qk9.ciacho@niewinne.serwery.pl,
Ciacho <c...@S...ciacho.pl> typed:

> [...]
> piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?
>
> Mam mocno przemeczone oczy i musze cos w koncu z tym zrobic..

Idz do okulisty, zeby sie dowiedziec, dlaczego oczy Ci sie mecza. Doraznie
mozesz uzyc sztucznych lez (do kupienia w aptece), ale moze potrzebujesz
korekcji wady wzroku, albo niekorekcyjnych okularow ochronnych do komputera
itp. Totez szybko idz do okulisty =]

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2003-07-21 07:44:32

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tanich a skutecznych: Euphrasia Swietlik - homeopatyczne krople do oczu ze
swietlikiem.

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-07-21 07:49:11

Od: Ciacho <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska [g...@i...pl.antyspam]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: > Mam mocno przemeczone oczy i musze cos w koncu z tym zrobic..
:
: Idz do okulisty, zeby sie dowiedziec, dlaczego oczy Ci sie mecza. Doraznie

Bylem calkiem niedawno, ale nie pomyslalem aby o to sie popytac, a
specjalnie po to nie chce mi sie isc.

: mozesz uzyc sztucznych lez (do kupienia w aptece), ale moze potrzebujesz
: korekcji wady wzroku, albo niekorekcyjnych okularow ochronnych do komputera
: itp. Totez szybko idz do okulisty =]
Wady wzroku - brak
Okulary do kompa - sa na miejscu ;>

Oczy mi sie mecza, bo malo sypiam, duzo je wytezam (nie tylko kompem).

: Karola

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][ All is full of love :.
.: http://ciacho.pl ][ -- Bjork :.

1. Data: 2003-07-21 08:11:59

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciacho wrote:

> Oczy mi sie mecza, bo malo sypiam, duzo je wytezam (nie tylko kompem).

No to sypiaj wiecej ;-)

A serio, to sa takie cwiczenia odprezajace dla oczu, ktore daja im
chwilowa ulge, jesli nie mozna odpoczac.
1. zakryc zamkniete oczy wnetrzem dloni i trzymac tak dlugo, az sie nie
zacznie widziec intensywnej czerni. Na poczatku lataja jakies blyski i
kolory.
2. z zamknietymi oczami 'popatrzec' 1-2 minuty na slonce.
3. delikatnie polozyc palce wskazujace na zamknietych powiekach i powoli
poruszac galka oczna w rozne strony (prawo-lewo, gora-dol)
4. popatrzec przez okno i probowac skupic wzrok na
odleglych obiektach (horyzont, chmury).

Pomaga tez zel ze swietlikiem i chabrem, okolo 5 zl w aptece.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-07-21 08:24:59

Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ciacho" <c...@S...ciacho.pl> napisał w wiadomości
.
....> Oczy mi sie mecza, bo malo sypiam, duzo je wytezam (nie tylko kompem).

A nie masz czasem alergii?

To tez radze sprawdzic, bo przyczyna moze byc nie tylko przemeczenie
oczu.... i wtedy trzeba inne krople zastosowac :-)

pozdr
Kasia

1. Data: 2003-07-21 08:30:13

Od: Ciacho <c...@S...ciacho.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia z BBPR [b...@p...onet.pl]
na: pl.rec.uroda napisał/ła:

: A nie masz czasem alergii?

Z tego co mi wiadomo to tez nie posiadam takowej przypadlosci.

: Kasia

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][ :.
.: http://ciacho.pl ][ "Forty-Two?" :.

1. Data: 2003-07-21 08:55:57

Temat: Re: Pytanie o .. oczy ;> => BETADRIN do oczu - polecam
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje kropli do oczu ktore je "wyczyszcza" ;> A dokladniej, dosyc
> czesto spotyka sie (zwlaszcza na filmach hamerykanskich) oczy u kobiet
> piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?

Białka robią mi sie biale w ciągu 1 minuty i oczy już nie swędzą.
Czuję po nich wyraźną ulgę.

M,.

1. Data: 2003-07-21 09:40:52

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czesto spotyka sie (zwlaszcza na filmach hamerykanskich) oczy u kobiet
> piekne biale bialka i blyszczace... Jakich one kropel uzywaja?

Visine, lub polskie, odpowiednio tansze Starazolin.

Adiola

Oznaczenia na obuwiu
kolejna porazka z AVONu
co zrobic zeby miec dlugo opaleniznę?