Pytanie o operacje kręgosłupa u chorych na zanik mięśni

1. Data: 2003-02-04 10:41:12

Temat: Pytanie o operacje kręgosłupa u chorych na zanik mięśni
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym was prosić o wszelkie dane jakie macie na temat operacji
kręgosłupa. Ja cierpię na Rdzeniowy Zanik Mięśni typ Werdniga Hoffmana.
Przez te schorzenie skrzywił mi się kręgosłup i w wyniku tego mam wielkie
problemy z siedzeniem. "Postępujące skrzywienie kręgosłupa doprowadziło u
mnie do skośnego ustawienia miednicy, a ono prowadzi z kolei wraz ze swoim
postępującym przebiegiem do bolesnych dolegliwości, na przykład poprzez
ciągłe siedzenie na wózku inwalidzkim do odleżyn na jednym z pośladków przez
co dochodzi do bolesnego podrażnienia nerwu kulszowego" -to jest opis z
jakiegoś źródła ale te obiawy całkowicie pasują do moich. Po całym dniu
siedzenia na wózku mam wielkie bóle. Nie wiem nic na temat tych operacji
ponieważ dopiero niedawno dowiedziałem się że takie operacje istnieją. Jest
tylko jedno "ale" nie wiem czy u mnie nie jest już za późno na taką
operację, ponieważ mam już 27 lat a z tego co czytałem robi się głównie te
operacje u dzieci. Dlatego chciałbym się zdiagnozować, a nie wiem jak się do
tego zabrać. Może znajdą się ludzie którzy polecą mi jakiś dobrych
specjalistów w tej dziedzinie albo może czytają to ludzie którzy są
lekarzami i zajmują się tym. Dlatego bardzo proszę o wszelkie informacje. I
jeszcze jedno może ktoś ma podobne problemy z siedzeniem i ma na to jakiś
sposób (jakieś podkładki lub coś podobnego) ja jeszcze nic nie wymyśliłem.
Poniżej podaję swój numer gadu-gadu na którym jestem dostępny przez prawie
cały dzień i mail odpowiedzi mogą być również na grupie niech i inni
skorzystają.
Pozdrawiam
Sebastian
r...@k...pl
nr gg: 1459975

2. Data: 2003-02-04 11:28:35

Od: "Hakeef" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm.....chlopie........kto siedzi cale dnie na wozku? 5h i dupa do gory na
lozko.......nikt ci o tym nie mowil? ze dupa tez musi odpoczac?
http://www.loro.pl/ popatrz tutaj....to adres odnosnie operacji kregoslupa.

> [...]
> Poniżej podaję swój numer gadu-gadu na którym jestem dostępny przez prawie
> cały dzień i mail odpowiedzi mogą być również na grupie niech i inni

Renta socjalna - kon trojański rządu.
renta a odwołanie do sądu. bardzo proszę o pomoc.
szukam pracy
grupa - a zlamana noga
Wada wzroku a inwalidztwo