Pytanie o pnącze

1. Data: 2003-06-15 19:42:15

Temat: Pytanie o pnącze
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Donica ponad metr długości na ganku, kilkadziesiąt cm głębokości. Wystawa
NNW. Jakie pnącze posadzić - dotychczasowe propozycje to bluszcz,
winobluszcz, kokornak. Czy może jakiś powojnik, jeśli tak, to który
wytrzymałby?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-06-15 19:51:23

Temat: Re: Pytanie o pnącze
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał > Donica ponad metr długości na ganku,
kilkadziesiąt cm głębokości. Wystawa
> NNW. Jakie pnącze posadzić - dotychczasowe propozycje to bluszcz,
> winobluszcz, kokornak. Czy może jakiś powojnik, jeśli tak, to który
> wytrzymałby?

Dokladnie na takiej wystawce NNW doskonale rosnie u mnie winobluszcz
piecioklapowy
Pozdr. Jurek

3. Data: 2003-06-16 13:29:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
> [...] dotychczasowe propozycje to bluszcz,
>winobluszcz, kokornak.

Wystarczy kokornak, ale jeszcze hortensja pnaca powinna sobie poradzic.

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2003-06-16 13:32:55

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a) w wiadomości: ...
>[...] rosnie u mnie winobluszcz
>piecioklapowy

... pieciolistkowy :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2003-06-16 20:13:44

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Wystarczy kokornak, ale jeszcze hortensja pnaca powinna sobie poradzic.

A będzie rosła na drewnianej kratce? Obserwuję ją na murach raczej. To
bardzo atrakcyjna propozycja, więc musi być sprawdzona!

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-06-16 21:39:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message

> A będzie rosła na drewnianej kratce? Obserwuję ją na murach raczej. To
> bardzo atrakcyjna propozycja, więc musi być sprawdzona!

Na drewnianej kratce bedzie roslo kazde pnacze. Jesli nie chce sie
samo zaczepic, trzeba co pewien czas recznie przeplatac pedy
przez kratke.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

7. Data: 2003-06-16 22:13:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> NNW. Jakie pnącze posadzić - dotychczasowe propozycje to bluszcz,
> winobluszcz, kokornak. Czy może jakiś powojnik, jeśli tak, to który

Pozdrawia boletus

Drugi krtek
Dziwne zjawisko
jakie ryby najlepsze do oczka wodnego