Drugi krtek

1. Data: 2003-06-15 19:34:15

Temat: Drugi krtek
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dzisiaj rano w słoiku-pułapce siedział krtek. Taki trochę większy
od poprzedniego i piszczący. Został postawiony w cieniu na oknie wewnątrz
domku - oczywiście w słoiku. Zamiast siedzieć spokojnie, jak ten pierwszy
krecik, cały czas próbował się wydostać ze słoika wyciągając się jak struna
i podskakując. Żona się zaniepokoiła ale ja powiedziałem, że zaraz się
uszarpie i się uspokoi. Jakiś czas nie było nas na działce, bo znajomemu
zanieśliśmy sadzonki tymianku do posadzenia. Po powrocie okazało się, że
słoik jest pusty. Gdzie jest krtek? Uciekł! Ponieważ podłoga jest szczelna a
w ścianach dziur nie ma, to musiał być gdzieś schowany w domku . Żona
postanowiła go złapać. Najpierw wygoniła mnie, potem Gwidonka, który cały
czas stał pod drzwiami i piszcząc domagał się umożliwienia rozprawy z
kretem. Trwało to naprawdę długo, gdzieś po pół godzinie usłyszałem szuranie
kijem od szczotki, później dziki pisk zarzynanego prosiaka i w drzwiach
pojawiła się żona z triumfalna miną, trzęsącymi się z emocji kolanami i
złapanym przy pomocy ręcznika krtkiem w słoiku. Krecik okazał się budzącym
respekt wojownikiem, który w każdej sytuacji walczy o swoje życie. Został
wypuszczony w parku tam, gdzie poprzednik. :-) Coraz bardziej zaczynamy
podziwiać krety. :-)
Pozdrawiam franciszkańsko Ja...cki

2. Data: 2003-06-15 19:39:33

Temat: Re: Drugi krtek
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Został
> wypuszczony w parku tam, gdzie poprzednik.

To już dwa piwa masz u mnie.

Pozdrawiam
PP.

3. Data: 2003-06-15 19:47:32

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Został wypuszczony w parku tam, gdzie poprzednik.

Czy aby park nie jest wpisany do rejestru zabytków?
Pozdr. Jurek

4. Data: 2003-06-15 19:50:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bcii23$lc8$1@atlantis.news.tpi.pl 1stgreen
<1...@w...pl> napisał(a):
> Został
>
> To już dwa piwa masz u mnie.

Hejka, Może pomyśl o zakupie browaru. :-)
Pozdrawiam piwnie Ja...cki

5. Data: 2003-06-15 19:53:33

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy aby park nie jest wpisany do rejestru zabytków?

Grunt, że kret nie jest zabytkowy:-)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2003-06-15 19:56:31

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał >
> Grunt, że kret nie jest zabytkowy:-)

Ale park do remontu :-))
Pozdr. Jurek

7. Data: 2003-06-15 20:18:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale park do remontu :-))

Alez skad. Co by to byl za park bez kretow? Zwlaszcza
zabytkowy park bez kretow?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2003-06-15 20:23:02

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał >
> Alez skad. Co by to byl za park bez kretow? Zwlaszcza
> zabytkowy park bez kretow?

W zabytkowych parkach krety powinny byc zmumifikowane ;-)
Pozdr. Jurek

9. Data: 2003-06-15 20:42:21

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Krecik okazał się budzącym
> respekt wojownikiem, który w każdej sytuacji walczy o swoje życie. Został
> wypuszczony w parku tam, gdzie poprzednik. :-) Coraz bardziej zaczynamy
> podziwiać krety. :-)

Podziwiam od zeszłego roku, kiedy krtek prawie wykopał nam dziurę w podłodze
:).
Któryś kot przyniósł żywego do domu i wypuścił. Pacyfista?
A krtek hyc! pod kufer. I zaczął kopać. Zanim się zorientowałam, co to za
dziwne odgłosy, w korkowej podłodze była już dziura do betonu :)
Oczywiście dzielny krtek pojechał na łąki, gdzie mógł wykazywać się w
kopaniu z lepszym efektem.

Pozdrawiam
Ewa + kot pacyfista

10. Data: 2003-06-15 21:33:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> W zabytkowych parkach krety powinny byc zmumifikowane ;-)

Wylacznie w parkach w stylu egipskim.

Pozdrowienia,
Michal

--