Dziwne zjawisko

1. Data: 2003-06-15 18:58:32

Temat: Dziwne zjawisko
Od: "Robert" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spotkał się ktoś z ciekawym zjawiskiem czystszej wody po burzy??

Wyjaśniam okoliczności: Mam oczko wodne o poj około 6 000 l w miejscu mocno
nasłonecznionym. Przez cały maj i pierwsze 2 tygodnie czerwca woda była
mętna (nie były to glony), była po prostu bardzo mało przejrzysta. Kilka dni
przed burza wymieniłem w worku (znajdującym się na dnie oczka) torf, po czym
pojawiła się burza, po której rano woda stała się bardziej przejrzysta, a po
dwóch dniach stała się krystalicznie czysta (tak, że można policzyć ziarenka
piasku na dnie). Co jest przyczyną takiego zjawiska?? Burza, czy wymiana
torfu. Co gorsza takie zjawisko i splot okoliczności pojawił się w zeszłym
roku i dalej nie wiem co spowodowało oczyszczenie wody.

Robert

2. Data: 2003-06-15 21:28:31

Temat: Re: Dziwne zjawisko
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Czy spotkał się ktoś z ciekawym zjawiskiem czystszej wody po burzy??

I po każdym większym deszczu.
Wodę mam przejrzystą zawsze , ale taką krystalicznie czystą właśnie po
większych opadach.
Torfu nie stosuję.
Oczko praktycznie cały czas jest mocno nasłonecznione.

Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

3. Data: 2003-06-22 21:26:12

Od: "Robert" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Facet spadaj z tą reklamą swojej strony (nawiasem mówiąc niedziałającej i
dennej)

4. Data: 2003-06-22 23:06:32

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Taka reakcja na merytoryczna odpowiedz???
Oczekujemy przeprosin.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2003-06-23 05:08:20

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Facet spadaj z tą reklamą swojej strony (nawiasem mówiąc niedziałającej i
> dennej)

Kroonopio jest kobietą. Kliknij na reklamę mojej strony a przekonasz się
naocznie.
I naucz się stosować netykietę albo nie pokazuj w towarzystwie.

Oczekujemy przeprosin.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

6. Data: 2003-06-23 12:30:18

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bd56mt$ev5$1@atlantis.news.tpi.pl Robert
<r...@b...pl> napisał(a):

> Facet spadaj...

Hejka. Zrób to sam, bo się chyba do "nasz" nie nadajesz. :-(
Żegnam chłodno, prawie wyniośle Ja...cki

7. Data: 2003-06-25 23:02:11

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Forma nie taka , ale trochę racji jest.
Strona jest rozdłubana , a zdjęcia się nie otwierają.
Trudno taka zostanie do jesieni.
Teraz sezon sadzenia , przesadzania i ogrodowania trwa :-)
Maniactwo ogrodowe górą!

Pozdrawiam spokojnie i z wykluczeniem tego od facet spadaj

--
Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

jakie ryby najlepsze do oczka wodnego