Pytanie o sernik

1. Data: 2002-10-25 11:58:21

Temat: Pytanie o sernik
Od: Renata <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Mam pytanie o sernik po węgiersku w skład, którego wchodzą
wafle-andruty. Nie mogę nigdzie dostać takich wafli, stąd pytanie czy
można spód zrobić na tych zwykłych waflach, czy też lepiej zrobić ten
sernik na kruchym cieście?
Pozdrowienia Renata.

1. Data: 2002-10-25 12:09:15

Temat: Re: Pytanie o sernik
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znam przepis na sernik wiedenski bez jakiegokolwiek sposu, sama masa
serowa

10 jajek
1 kg sera
30 dkg tluszczu
40 dkg cukru pudru
aromat pomaranczowy
rozynki
2 lyzeczki kaszy manny
Tluszcz utrzec z cukrem pudrem, dodawac po jednym zoltku i mieszac, wo
wyrobieniu masy dodawac ser (wymieszac) z bialek ubic sztywna piane, i
dodawac powoli do masy serowej (jesli mieszane jest to robotem, to najlepiej
na najmniejszych obrotach, zeby wraz z piana powietrze dochodzilo do masy)
na koniec dodac kasze manne.
Sernik ten zwyczajowo pieczony jest w prodizu, godzine, lub dluzej.

1. Data: 2002-10-25 12:41:56

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata" <r...@p...onet.pl> napisała:
> [...]
> wafle-andruty. Nie mogę nigdzie dostać takich wafli, stąd pytanie czy
> można spód zrobić na tych zwykłych waflach, czy też lepiej zrobić ten

Zrob spokojnie spod ze zwyklych wafli, ja wlasnie tak robilam.
Pokruszylam w rekach 2 wafle i wymieszalam z maslem na jednolita
mase i wylozylam do tortownicy.
IMO niekoniecznie trzeba wstawiac ten spod do lodowki, mozna
robic dalej mase serowa...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-10-25 13:20:54

Od: "anya" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renata w wiadomości do grup dyskusyjnych

andrut = wafel
to chyba to samo:-)

anya

1. Data: 2002-10-25 15:34:44

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle wafekli tez dadza rade ostatnio z kolezanka wlasnie andrutow nie
mogglysmy znalezc. Wzielysmy princepolo i pyl rowniez pyszny :)))

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

Kciuki prosze trzymac...
Jak ugotować:szybki i smaczny obiad??????????????????? ??
Pikle z mango
sos do makaronu
muffinki