Pytanie o śmietanę

1. Data: 2003-08-26 15:02:01

Temat: Pytanie o śmietanę
Od: Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytskich serdecznie.

Kiedyś pytałam jak z uchatego mleka zrobić twaróg. Muszę się przyznać,
że dzięki wykorzystaniu dobrych rad jakie wtedy otrzymałam zostałam
wtedy szczęśliwą posiadaczką twarogu niegorzkiego i niezbyt kwaśnego ;-)

Teraz z kolei mam problem ze śmietaną. Czy jak dodam jogurtu naturalnego
do śmietanki, to skwaśnieje porządnie? Czy dobrze kombinuję, że po
dodaniu jogurtu śmietance nie pozostanie nic innego jak przekształcić
się w kwaśną śmietanę nadającą się wyśmienicie np. do śledzi w
śmietanie? Będę wdzięczna za sugestie.

Pozdrówka

Milena

--
Powiedzieć komuś całą prawdę,
to czasami więcej niż obowiązek - to przyjemność. (Oscar Wilde)