Pytanie o urlop

1. Data: 2007-01-04 10:06:09

Temat: Pytanie o urlop
Od: "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Mam do Was takie pytanie , otoz , moja zona pracuje w dwoch szkolach , 2
lipca tego roku urodzila dziecko i poszla na urlop macierzynski, po
skonczonym urlopie poszla na zalegly urlop z wakacji. Kazda ze szkol inaczej
naliczyla ten urlop tzn w jednej liczono wraz z sobotami i niedzielami w
drugiej bez sobot i niedziel. Ktora zatem ze szkol ma racje , jedna i druga
obstaja przy swoim.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.
Andrzej

2. Data: 2007-01-05 11:16:04

Temat: Re: Pytanie o urlop
Od: "ZauraK" <z...@z...zaurak> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Abal" <andrzej_banas(wytnij to!)@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> , jedna i druga obstaja przy swoim.
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.

Z tego co wiem to KN mówi o urlopie liczonym w tygodniach i jest liczony
włącznie z sobotami i niedzielami.

ZauraK

ble
korepetycje