Pytanie o zęby

1. Data: 2004-05-22 15:12:08

Temat: Pytanie o zęby
Od: "Piotr Cuch" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy może ktoś mi powiedzieć czy w przypadku braku zębów 1 i 2 można założyć
koronę na 3-ce? na te brakujące dwa zęby? Czy koronę raczej stosuje się do
pojedynczych braków?

Piotr

2. Data: 2004-05-22 19:08:45

Temat: Re: Pytanie o zęby
Od: "Profil1" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może ktoś mi powiedzieć czy w przypadku braku zębów 1 i 2 można
założyć
> koronę na 3-ce? na te brakujące dwa zęby? Czy koronę raczej stosuje się do
> pojedynczych braków?
Można zrobić most, ale trzeba do niego właczyć drugą 1-kę.{jeśli braki zebow
o których piszesz dotycza jednej strony.}
Pozdrawiam. Ewa

3. Data: 2004-05-23 22:49:22

Od: "dyzio" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Cuch" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> Czy może ktoś mi powiedzieć czy w przypadku braku zębów 1 i 2 można
założyć
> koronę na 3-ce? na te brakujące dwa zęby?

*Niech cie opatrzność uchroni od tego typu rozwiązań !
(ruscy i technicy ,którzy poczuli się "samodzielni" czasem takie techniki
stosuja .)
Zasadą jest ,aby w odcinku przednim na jeden ząb filarowy ze zdrowym
przyzębiem przypadał jeden brak. Koniec ;kropka - inaczej przekroczysz próg
wydolności aparatu zawieszeniowego zęba <=> rozchwianie = utrata zęba i
inwestycji.

--
POZdrawiam
Adam

4. Data: 2004-05-24 07:53:22

Od: "ewapikula" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojedynczych braków?
>
> Piotr
>
> ewakorona powinna być na zębie3 i 1 z drugiej strony

boli dziąsło!
prośba o przetłumaczenie takiego czegoś....
przedawkowanie rycyny możliwe?
punkcja zatoki szczękowej
wykres EKG - kilka pytan teoretycznych.