Pytanie okołokredytowe

1. Data: 2010-08-08 22:00:55

Temat: Pytanie okołokredytowe
Od: Silinde Ringëril <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Jeśli to NTG, skierujcie, proszę, pod właściwy adres.
Jest tak: jest mieszkanie, które chcę zamienić na dom. Właściciel domu
jest gotów poczekać z płatnością, póki nie sprzedam mieszkania. Wpłacę
mu oczywiście część gotówką, a część spłacę niewielkim kredytem. Resztę
po sprzedaży mieszkania. Jak to najlepiej zorganizować prawnie, od
strony umów notarialnych?

Opcja numer dwa: ktoś gdzieś komuś....że niby można to zrobić za
pośrednictwem banku przy zawieraniu umowy kredytowej. Że niby kredyt
tylko na brakującą część, a kasa za mieszkanie miałaby po jego sprzedaży
iść przez bank do zbywcy. Czy to ma ręce i nogi?

Wybaczcie niefachowość języka, ale jestem zielenina....

Pozdrawiam

SR
--
http://qck.pl/Rc
Ze wszystkich uprzedzeń naprawdę niebezpiecznym jest