Pytanie p próbki,czy oryginaly?

1. Data: 2005-05-02 15:11:43

Temat: Pytanie p próbki,czy oryginaly?
Od: "iwona" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zastanawiam się nad taką aukcją
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=49864064.
Nie ma zdjęcia,choć duzo pewnie by mi nie wyjasniło...Sprzedająca ma sporo
negatywów za podróbki,ale no właśnie...czy takie malutkie próbki się
podrabia?I czy ktoś wie moze jak pwoinny wyglądać?Czy powinny być w
tekturowych opakowaniach,czy tylko buteleczki?Zadałam Sprzedającej pytania i
czekam na odpowied.A mzoe któraś z szanownych Grupowiczek mzoe polecić
jakiegoś allgrowicza,który sprzedaje oryginalne próbki i testerki?Normalnie
perfumy wolę kupować w sklepie,zapłacę wiecej,ale mam większe szanse na
oryginały,ale testerki czy próbki chętnie kupiłabym na allegro,tym
bardziej,ze nie ma ich raczej w regularnej sprzedazy.Zalezy mi na męskich.
Będe wdzięczna za pomoc i pozdrawiam serdecznie
Iwona

1. Data: 2005-05-03 06:57:04

Temat: Re: Pytanie p próbki,czy oryginaly?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 2 maja 2005 17:11
użytkownik iwona, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> allegro,tym bardziej,ze nie ma ich raczej w regularnej sprzedazy.Zalezy mi
> na męskich. Będe wdzięczna za pomoc i pozdrawiam serdecznie

Wiesz co, ja nie wiem, czy próbki też sie podrabia, ale sam fakt, że
sprzedawca ma negatywy _za_podróbki_ jest dla tego sprzedawcy w moich
oczach dyskwalifikujący i _nigdy_ nie kupuję od takich osób.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

passion dance z AVONU
krem z filtrem na lato
ratunku pierwsze zmarchy!!!
Jak oczyscic nos?
Pomoc dla Pawła Sity, dyrektora radia BIS !!