Pytanko....

1. Data: 2002-01-21 11:55:49

Temat: Pytanko....
Od: "Joanna Jóźwiak" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam małe pytanie...
czy dziala w warszawie lista mailingowa grupowiczow pl.soc.rodzina?
Jeśli tak to proszę o przeslanie formularza zeby sie zapisac.:)

2. Data: 2002-01-21 14:37:21

Temat: Re: Pytanko....
Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Jóźwiak" napisał(a):

> Mam małe pytanie...
> czy dziala w warszawie lista mailingowa grupowiczow pl.soc.rodzina?
> Jeśli tak to proszę o przeslanie formularza zeby sie zapisac.:)
>
> Pozdrawiam

Zadajesz to pytanie na wszystkich grupach? Tak się tylko pytam - z
ciekawości ;-) (wylukałam już dwie...).

--
Gosia
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

3. Data: 2002-01-21 18:08:48

Od: "Joanna Jóźwiak" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

I tylko na tych dwóch bywam:))))
To tak kwoli Twojej niezaspokojonej ciekawości:))))

Pozdrawiam:)
Asia

4. Data: 2002-01-21 21:18:13

Od: Gosia Zaleska-Gajc <z...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Jóźwiak" napisał(a):

> I tylko na tych dwóch bywam:))))
> To tak kwoli Twojej niezaspokojonej ciekawości:))))
>
> Pozdrawiam:)
> Asia

Dzięęęęękiii :-)))))
--
Gosia

Szukamy chętnych!!!!
palacz:(
Sorry jeśli uważacie to za spam ale jest to na tyle interesujące dla wielu , więc uwazam że warto było skorzystać z tej okazji
Jestem powodem rozstania...
[OT] POTRZEBNA KREW B Rh /-/ lub 0 Rh /-/