Pytanko

1. Data: 2003-01-11 18:58:09

Temat: Pytanko
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co tojest własciwie"Montignac"
AP

2. Data: 2003-01-11 19:27:08

Temat: Re: Pytanko
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:avppfl$70i$1@wroclaw.wro.vectranet.pl...
> Witam
> Co tojest własciwie"Montignac"
> AP

To nazwisko faceta, który wymyślił zdrową metodę odżywiania, dzięki której,
nie głodząc się, można schudnąć. Chcesz wiedzieć więcej to kliknij
http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Jedzenie, picie, sen, miłość cielesna-wszystko z umiarem (Hipokrates)
http://www.misiczka.republika.pl

3. Data: 2003-01-12 00:42:46

Od: "kamila" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki misiczka za pomoc w rozeznaniu przeczytałam uważnie i chyba spróbuję
, :) mam nadzieje że uda mi się wytrwać i wkońcu schudnę.... dz bardzo :)
pozdrawiam ;)

4. Data: 2003-01-12 14:08:00

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamila" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> dzięki misiczka za pomoc w rozeznaniu przeczytałam uważnie i chyba
spróbuję
> , :) mam nadzieje że uda mi się wytrwać i wkońcu schudnę.... dz bardzo
:)

Trzymamy kciuki za Ciebie. Zdaj relację za jakiś czas, jak Ci idzie :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Każdy, kto nie ma poczucia humoru
zdany jest na łaskę i niełaskę otoczenia

Zaczynam, trzymajcie kciuki !!!
No i jak, ogladaliscie "Sekrety zdrowia" na tv 1?
Optymalni się wściekają?
plan treningowy n a masę
Jak stosować dietę 13-dniową ? plizzzzzzzz