Q1

1. Data: 2006-01-05 21:13:44

Temat: Q1
Od: "SZYMON bachir" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lechox <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> nie badz niecierpliwy... pomalu wszystkie sprrawy da sie ulorzyc... na
> pewno nie zrobisz tego jak bedziesz uciekal... mozesz co najwyzej sprawe
> jeszcze bardziej popaprac... nikt nie moowi ze bedzie lekko...;) ale
> powiem ci WARTO... klopty gromadziles od dloogiego czasu wiec nie licz
> na to ze zalatwisz je w jeden dzien... staraj sie naprawiac to w takim
> tepie na jakie cie stac... kazdy dzien kiedy jestes czysty prynajmniej
> nie pomnaza tych problemoow...
> POWODZENIA 3maj sie
>
> pozdrawiam
Hej!Jako trzezwiejacy doswiadczony alkoholik rozumię twoja bezradnosc,pustke
duchowa i żal do calego świata .Wpadasz w tarapaty emocje ponoszą i na
frasunek najlepsezy trunek
Czasami ,a moze czeseto nienawidzisz siebie,a najbardzkiej innych i winne za
nieudane zmartnowane chwile zwalasz na partnerkę,rodzinę ,przyjacioł...?
Zaklinaszs sie i obiecujesz poprawę ,a potem wpadaswz w ciąg i dalej
klamiesz i dalej o biecujesz..>?
Alkoholik znajdzie miliony powodow by pic i
siebie usprawiedliwiac i nad soba sie uzalac
Placzesz, zgrzytasz zebami bijesz i klniesz po pijaku , a jak masz kaca co
robisz?
Nogi drzą i jaja się pocą,a penis nie stoi?
Ktora baba chce miec w lozku smierdzacego alkoholem palanta,ktoremu nie stoi
kiska,ktory nie potrafi dogodzić..
Ale to najmniejsze zmartwienie...cipka to rzecz nabyta,gorzej jak kuska juz
nie astoi.Alkohol na dluzsza metę czyni impotęcję seksualna,duchowa i
emjocjonalną.Nie ma silnych
Wodki nie przepijesz i babek nie przeruchasz.Cipka nie mydlo,nie wymydli
sie .Jeszcze taki nie naRODZIL SIE ZEBY JEDNEJ DOGODZIL I WODKE POKONAŁ
Wiecej sie utopilo w kieliszku niż w morzu.I jeszcze .../.alkoholizm mto
choroba ucvzuc....jak sam sobie nie pomożesz to na innych nie licz
Z tego co wiem jestes mfacxe4tem mlodym i uzaleznionym sadze nie tylko od
wodki,ale napewno i od nikotyny i moze jeszczxe zyjesz na rachunek
rodziny... i narzekasz i czekasz na cud....Robilem podobne i jeszczxe
goprsze swinstwa niz ty.....Odbilem si.e mod dna zmieniajac stopniowo swoje
zachowania,nawyki i przhyzwyczajenia,a nawet towarzystwo i kobiety
tez...../.Nie odrazu krakow zbudowano....znalazlem drozke do trzezwosci i
dalej wedruję...
wspaniale byc sobą, ale deby dojsc d9o siebie ,odnalezc w sobie siebie
samego to same zyczenia nie wystarcvzą.
Wlasnie pisze pamietnik alkoholika...JEST TO MOJA TERAPIA.....KAZDY
POWINI9EN UMIEC OPISAC SWOJE ZYCIE... BEZ ZAKLAMANIE AZ DO BOLU POWIEDZIE4C
PRAWDĘ.wYSPOWIADAC SIĘ PRZWED SO BĄ I ZACZĄC ZYC O0D NOWA
zYCVIE JEST SKARBEM DANE JEST CZLOWIEKOWI TYLKO RAZ I NIKT Z TEJ PLANETY
ZYWYM NIE ODEJDZIE,tRZEBA GO PRZEZYC WSPANIALE I CZERPAC UROKI
JEGO,GARSCIAMI ,A NIE KIELLISZKAMI I BUTELKA...ZROZUMIALEM TO NIESTETY ZA
POZNO....nIE DOGONIE I WSTU KONI DNI KTORE PRZEMINELY,KTORE UTOPILEM W MORZY
ALKOHOLU I DYMIE Z PAPIEROSOW.
zOSTANOW SIE CVZY WARTO ISC KU PRZEPASCI?
mARNOWAC ZDROWIA.aLKOHOL ROZSADZXA NIE TYLKO WATROBĘ,NERKI.ALE PORALIZUJE I
DEGRADUJE SZARE KOMORKI..
jESLI CHYCESZ MOGĘ CI PRZESLAC FRAGMENTY PAMIETNIKA W KTORYM POKAZUJE MOJE
ZMAGANIE O POWROT DO TRZEZWOSCI..pOZDRAWIAM I MAM NADZIEJE ,ZE JUTRO Z
RANA NIE PO0LECISZ DO SKLEPU PO PIWKO.../

SZYMON

1 b