4CooKing Clash - chilli Sky Is Tha Limit

1. Data: 2003-05-27 08:26:43

Temat: 4CooKing Clash - chilli Sky Is Tha Limit
Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

4CooKing Clash - chilli Sky Is Tha Limit
http://www.vege.pl/str.php?dz=75&id=438

7 czerwca 2003, klub CDQ, ul. Burakowska 12, Warszawa
wjazd 15 pln plus "co Uaska" dla kucharzy

Idea CooKing Clash: są ludzie, którym gotowanie sprawia wiele przyjemności.
A gotowanie dla dużej ilości osób to jeszcze większa frajda. Podczas
CooKing Clashu undergroundowe teamy kucharskie przygotowują dania wedle
autorskich przepisów i "walczą" o zwycięstwo. Publiczność ocenia serwowane
potrawy absolutnie subiektywnie. A przy okazji wszyscy świetnie się bawią.
To już czwarty i ostatni w tym sezonie CooKing Clash. Od drugiej imprezy
jesteśmy "czyści" to znaczy nie ma ani mięsa ani ryb - tak samo będzie tez
na tej, 4 imprezie - na przykład eatingbuddhateam - jest teamem złożonym z
buddyjskich mnichów - wyobrażacie sobie, żeby zrobili cos nievege?:)))))
zresztą inni tez deklarują same warzywka :)

Do boju staną: cHOTeam, SianokosyTeam, EatingBuddha Team, MuddahCate Team
oraz Hulaj I Kuchciki. Tym razem CooKing zamieni się w saUatcoving oraz
grilling, a publiczność będzie mogła na bieżąco obserwować prace kucharzy i
pomagać im.

Na zewnętrznej zagra do świtu Zjednoczenie Sound System w pełnym składzie.
W sali koncertowej melodie balangowe zapodawać będzie dj Roku a na żywo
usłyszymy: Le IllJah (reggae, ska), Stan Zvedza (rokendrol - promocja nowej
płyty), Robotix (psychobilly).

Atrakcje dodatkowe: bębniarze, ogniojady, plaża, ogniska, extremalny
konkurs dla publiczności (opcjonalnie).

Patronat nad 4CooKing Clashe'em objęli: MTV Polska, Radiostacja, Aktivist,
WIK, www.tlen.pl, www.terra.pl, www.independent.pl,www.clubbing.waw.pl,
www.clubber.pl

Szczegóły: http://skyisthalimit.wireland.org - tutaj można obejrzeć zdjęcia
z poprzednich edycji!
Organizator: y...@o...pl

Historia CooKing Clash

Pierwszy CooKing Clash odbył się w mieszkaniu prywatnym 14 grudnia 2002. Do
boju stanęło wtedy siedmiu kucharzy. Przez lokal przewinęło się około 70
osób, impreza trwała 26 godzin. Zwyciężył Bronek i jego brokuły.

W związku z wielkim powodzeniem tego incydentu drugi CooKing Clash odbył
się w klubie Punkt. Połączony był z impreza HeyHoLet'sGo poświęcona pamięci
zmarłych muzyków formacji The Clash i The Ramones. Sześć teamów
kucharskich, teamów skleconych na poczekaniu, bowiem okazało się, ze
przygotowanie 70 porcji to dla jednej osoby zbyt wiele pracy, okupowało
kuchnie "apetytu architektów". Pierwsze danie wydane zostało o godzinie
22.00 i zniknęło w ciągu 3 minut. Ostatnie danie wydane zostało o godzinie
3.00 i zniknęło w ciągu 6minut. Przewinęło się ok. 600 osób. Zwyciężył
Spikey i jego ziemniaczki.

Trzeci CooKing Clash odbył się również w klubie Punkt. Tym razem muzycznie
był bardziej zróżnicowany od drugiego, gościliśmy reggae, ska, punk,
psychobilly i drumandbass. Oprócz kucharzy ze stolicy mieliśmy także jeden
team z Poznania. Publiczność osobiście dziękowała organizatorom za tak
wspaniały pomysł. Przewinęło się ok. 500 osób. Zwyciężyli wszyscy bowiem
urna wyborcza została stratowana przy wydawaniu pierwszego dania.

Krok po kroku CooKing Clash staje się prawdziwym wydarzeniem na
warszawskiej scenie kulinarno-imprezowej, a opowieści o nim krążą wśród
coraz większej ilości ludzi.

Źródło: materiały podesłane przez organizatora i
http://skyisthalimit.wireland.org/

pozr, pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-05-27 11:29:33

Temat: Re: 4CooKing Clash - chilli Sky Is Tha Limit
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=========
Czytając to, przyszło mi do głowy, że można by zorganizować wczasy
kucharskie:
Mazury, domki dla naszych grupowiczów i codzień kto inny przyrządza specjały
dla wszystkich.
Reszta się bawi, pływa opala i zbiera grzyby i pożera podane na stół
smakołyki. Co sądzicie?

waldek
=========

1. Data: 2003-05-27 11:36:02

Od: Peyton <p...@t...pl.lp.nelt@no8p> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> wrote in news:bavi7c$l66$1@atlantis.news.tpi.pl:
> Reszta się bawi, pływa opala i zbiera grzyby i pożera podane na stół
> smakołyki. Co sądzicie?

czy bedzie mozna zabijac komary?

p/

--
Nasz statek do przewozu krewnych nigdy naprawdę nie pracował, dowolną
drogą. Jeden inny dzień jak ten, i ja jestem idąca w kierunku kawałków. Ja

1. Data: 2003-05-27 11:36:54

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"waldek" <x...@o...pl> rzecze tak w

> Mazury, domki dla naszych grupowiczów i codzień kto inny przyrządza
> specjały dla wszystkich.

A czy mozliwy bylby udzial fakultatywny?

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

1. Data: 2003-05-27 11:38:54

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

waldek <x...@o...pl> napisał(a) w wiadomości

> Reszta [...] zbiera grzyby

To ja odpadam. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-27 11:49:31

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrządza specjały
> dla wszystkich.
> Reszta się bawi, pływa opala i zbiera grzyby i pożera podane na stół

A wiecie ,że ja sobotę i niedzielę właśnie nad jeziorem koło Ostródy
spedzałam z rodziną i znajomymi. Dzieciaki sie bawiły przy okazjii opalały
ja o 5 rano ryby łowiłam ryby, na obiad były hamburgery z grilla, oczywiście
mojej producji ze specjalnym sosem i ziemniaczkami pieczonymi a wieczorem
było ogisko i ogólnie bylo super.Domek jest mojego męża babci tylko ona już
w Olsztynie z teściową, moją mieszka . Ale sie ropisało i zapętliło. Głównie
chodzi o to że superancko było i wypoczęłam wyśmienicie. Dodam że naookoło
jest las w którym zawsze coś rosnie do zebrania. I dlatego uwżam że
propozycja Waldka jest bardzo na miejscu i pewnie jakby sie uparł to do
zrealizowania.
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-05-27 12:41:14

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <a...@...sygnaturce> rzecze tak w

> To ja odpadam. ;-)

Zbierac Ci tez nie wolno? Bo jeść nie musisz! Zjem Twoją porcję!

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

1. Data: 2003-05-27 13:40:38

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Michalska wrote:

> A wiecie ,że ja sobotę i niedzielę właśnie nad jeziorem koło Ostródy
> spedzałam z rodziną i znajomymi.

No to przesunęłaś się z Olsztyna w kierunku moich rodzinnych stron :-).
Jeszcze 30-40 km i mogłabyś gościć u moich rodziców ;-).
BTW w Olsztynie mieszka moja świeżo zamężna siostra :-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2003-05-27 16:30:59

Od: j...@w...pl (Joanna Michalska) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeszcze 30-40 km i mogłabyś gościć u moich rodziców ;-).
> BTW w Olsztynie mieszka moja świeżo zamężna siostra :-).

No to fajnie może też zacznie się na kuchni jako Olsztynianka udzielać:-))))
Pozdrawiam ze smakiem Asia M. z Olsztyna

1. Data: 2003-05-27 17:46:09

Od: "Agata N." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
specjały
> dla wszystkich.
> Reszta się bawi, pływa opala i zbiera grzyby i pożera podane na stół

Nie jestem, co prawda, uznaną i zasłużoną grupowiczką, bardziej Was
podglądam, niż się udzielam, ale pomysł jest suuuuuper :-)))))))) Jeszcze
fajniej, jakbym wreszcie kupiła ten wymarzony dom w głuszy z wielkim
parkiem, starymi drzewami itp.- sama bym coś takiego natychmiast
zorganizowała! Czujcie się wirtualnie zaproszeni - tylko, nie wiem, jak z
terminem - no bo i kupić, i te domki wybudować... to chyba jeszcze trochę
potrwa :-( Ale nadzieję trzeba mieć! Pozdrawiam, Agata

kotlet z jak
sposób na naleśniki
rekin
tort pietrowy ??