Było spotkanie... w Warszawie...

1. Data: 2001-09-15 22:53:31

Temat: Było spotkanie... w Warszawie...
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie się odbyło... Pojechałam przezornie taksówką i całe szczęści bo od
przystanków autobusowych, to na te forty daleko... Troszkę błądziłam, ale
miejsce rzeczywiście jest suuuuuuper...
Hmm... Z taksówki dzwoniłam do Konrada... i powiedział, że tam gdzie
podjeżdżałam to było to... No to podjechałam jeszcze raz... Wysiadłam...
rozejrzałam się i nic... Jeszcze raz zadzwoniłam i Konrad wyszedł z
ukrycia... Był już czarek z dziećmi - córka i syn, ładne i grzeczne
dzieciaki... Po chwili doszła Maja... Tortami się nie rzucałyśmy, ale
odrobina dyskusji o feminizmie była... No cóż - Maja to dziecko jeszcze jak
dorośnie to zmieni poglądy... ;-)))
Konrad zrobił ze dwa zdjęcia, więc może jakieś się gdzieś w necie pojawi...
To było małe kameralne towarzyskie spotkanie... Jedzonko było OK... Można
się wybrać w to miejsce na niedzielny spacer z rodzinką i coś przekąsić...
Czekaliśmy na Jerzego, ale nie dotarł, a może nas nie znalazł...
Czekaliśmy na tych co się nie zdecydowali podać do publicznej wiadomości, że
przyjdą, ale też nie przyszli... Troszkę smutno, ze nas było tak mało...
:-( A może ktoś był jeszcze później... Ja zgodnie z zapowiedzią o 16
znikłam...
Ciekawe, czy w Poznaniu będzie tak samo... Znaczy mi się podobało, ze było
kameralnie, ale to troszkę smutne...
--
Joanna, szczera jak zwykle...
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-15 23:01:45

Temat: Re: Było spotkanie... w Warszawie...
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

:o(((((( Smutno mi, ze nie moglam przyjsc :o(((((((
Juz bylo prawie pewne..... echhh... moze na nastepne sie uda.

Bozenka z Wilna :o(

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-09-16 10:22:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Mnie sie podobalo bo okazalo sie, ze jednak nie jestescie bytami
>wirtualnymi, a przynajmniej nie wszyscy. Na spotkaniu sugrowalem, ze
>powinnismy sie spotkac gdzies, gdzie mozna cos ugotowac i zrobic impreze
>skladkowa, gdzie kazdy zrobi cos co umie najlepiej. Takie niby zawody ale
>bez zwyciezcow
>Czarek

to ja tez chce takie cos. potrzebna mi tylko patelnia!

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-09-16 10:24:59

Od: "czarek" <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<9o0ml3$da1$1@sunsite.icm.edu.pl>...

1. Data: 2001-09-16 11:57:54

Temat: Re: By3o spotkanie... w Warszawie...
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w wiadomości
> to ja tez chce takie cos. potrzebna mi tylko patelnia!

i słup z palnikiem. Chyba że chcesz nas tą patelnią przez łeb
walić.

Ja w sumie też bym się chętnie spotkał gdzieś, gdzie możnaby
popichcić. Tylko nie wyobrażam sobie, co to by mogło być za
miejsce. Przychodzi mi do głowy tylko jakaś sala szkolna do
ZPT lub w szkole kucharskiej (większa liczba kuchenek i blatów
roboczych).

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-09-16 17:56:26

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-09-16 18:09:15

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> Joasiu, w Poznaniu to ja sie bede dwoic i troic i bedzie wygladalo na
tlumne
> spotkanie ;-)

Ja się też mogę dwoić i troć, bylebyśmy od tego rozdwojenia jaźni nie
dostały ;-))))

> Ale cos nam sie grupa zaktywizowala towarzysko - nie uwazacie
> ???

Ja się staram jak mogę...
Hmm... A swoją drogą to boję się tego Poznania... W listopadzie to już
zimno... Możesz uchylić rąbka tajemnicy, co planujesz?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-16 18:26:27

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hmm... A swoją drogą to boję się tego Poznania... W listopadzie to już
> zimno... Możesz uchylić rąbka tajemnicy, co planujesz?

Jeszcze nie mialam czasu dokladnie tego obmyslec, ale sadze, ze najpierw
pojdziemy do herbaciarni Chimera przy Starym Rynku - jesli tylko beda tam
mieli rogale marcinskie (musze sie dowiedziec) - jest bardzo "klimatyczna" i
przytulna, podaje tez Gluhwein, drobne cieple dania (np. bardzo dobra zupke
cebulowa), pyszna szarlotke na cieplo z lodami no i oczywiscie herbatki
rozniste ;-) - bedzie sie mozna ogrzac. Jesli zgramy sie czasowo z
oficjalnymi obchodami swieta Św. Marcina to mozemy isc na parade - to tez
niedaleko od Starego Rynku. Widzialam tez ostatnio menu hinduskiej knajpy,
ktora tez jest niedaleko - brzmi sensownie i niedrogo - ale musze ja
sprawdzic, zanim was am zaciagne :-)

1. Data: 2001-09-16 20:57:36

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie mialam czasu dokladnie tego obmyslec...

To warszawszkie spotkanie było zbyt spontaniczne, żeby było obmyślane...
Hmm... Może trzeba ponowić w Warszawie, tylko z większym wyprzedzeniem
ustalić termin i na dodatek coś bardziej zorganizować?...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-16 23:37:05

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejsce. Przychodzi mi do głowy tylko jakaś sala szkolna do
> ZPT lub w szkole kucharskiej (większa liczba kuchenek i blatów

Albo kuchnia w akademiku ;o)))
Teraz musze sie przeprowadzic i do konca jeszcze nie wiem, gdzie bede
mieszkala. Ale, jezeli zostane w akademiku, to taka impreza moze sie udac.

Bozenka z Wilna :o)

Re: faszerowana papryka
OT - problem z wejsciem na chat
Deser z kaszki manny