RE: Czy możliwy jest związek bez seksu ?

Data: 2000-10-12 19:43:26
Temat: RE: Czy możliwy jest związek bez seksu ?
Od: a...@i...pl (Przemek)

>Uważam tak, bo miałam faceta, a w dodatku ostatnio poznałam takiego gostka
>po 30 roku życia, któremu się wydawało, że będę z nim seks uprawiała,
>próbował mnie poderwać. Mówił mi, że miał już wiele kobiet i starszych i
>młodszych z którymi uprawiał seks i czasem z paroma naraz kręcił. Po tych
>słowach byłam już całkowicie przekonana, że facetom tylko seks w głowie i
>bardzo się zawiodłam z tego powodu.

Wiesz Co! Ty chyba już całkowicie odbiegłaś od rzeczywistości!
Dlatego, że akurat jeden potraktował Ciebie w ten sposób, to już oznacza, że
wszystkich należy powybijać !?
Nie od Ciebie pierwszej słyszę coś takiego!
Są chamy i z tym się zgadzam, ale nigdy w życiu się z Tobą nie zgodzę co do
tego, że Wszyscy są CHAMY!
Jestem ciekawy jak wyglądał ten z którym rozmawiałaś. Pewnie śtedniej budowy
neandertalczyk, który przyciąga wszystkie laski!
Nie nabieraj się na to!
Spróbuj poznać kogoś innego. Nie patrz na wygląd! Porozmawiaj i wtedy
będziesz mogła się wypowiedzieć na ten temat!
Ja akurat naciąłem się na kobiety, które chcą tylko jednego (pewnie wiesz
czego) i uważam, że NIE MA KOBIET NORMALNYCH pod względem uczuciowym!
Czy ty także wymagasz aby twój partner miał to samo?
Jeśli tak, to powinnaś zmienić swoje nastawienie, bo świat jest całkiem inny
niż ten którego oczekujesz!

-=[PB]=-

-------
Konkurs "wwweekend w Zurichu"
Nagrody: weekend w 4-gwiazdkowym hotelu w Zurichu dla 2 osób, 100 zegarków
szwajcarskich Swatch. Kliknij !!!
www.zurich.pl/konkurs

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/