RE: Przecier z dyni, bylo: pyszności z dziecinstwa

1. Data: 2000-02-13 11:48:45

Temat: RE: Przecier z dyni, bylo: pyszności z dziecinstwa
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

bardzo, bardzo dziekuje.
Jak tylko spotkam dynie, to biore sie do pracy.
Anka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

1. Data: 2000-02-13 11:51:56

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Feb 2000, Anna Sekulska wrote:

> Jak tylko spotkam dynie, to biore sie do pracy.

Teraz trochę za późno - dynie dojrzewają wczesną jesienią
(koniec sierpnia, wrzesień).

Zuzanka

PS. Wycinaj, proszę, to, do czego się w liście nie odnosisz.

--
\ ^_ Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak * <z...@t...eu.org>
) ( =)= http://www.venco.com.pl/~zuzanka/

RE: pyszności z dziecinstwa