Szkolki drzew owocowych na slasku

11. Data: 2004-09-21 19:58:20

Temat: Re: Szkolki drzew owocowych na slasku
Od: "Mario" <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

właściwie to od tematu trochę odeszliśmy...... jesteśmy już prawie nad
morzem...
Mario

12. Data: 2004-09-21 20:04:44

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> writes:

> Zna ktoś sensowne szkółki roślin ozdobnych i drzew owocowych w
> okolicach W-wy?

Szkółka w Wołominie, www.wolomin.net.pl/szkolka/

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Dama z miasta Padua, bryła sadła
na twarz padła, wiążąc sznurowadła

13. Data: 2004-09-21 20:17:18

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario wrote:
> właściwie to od tematu trochę odeszliśmy...... jesteśmy już prawie nad
> morzem...
> Mario

Normalka :).

Pozdrawiam
Bea

14. Data: 2004-09-21 20:26:33

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Szkółka w Wołominie, www.wolomin.net.pl/szkolka/

Dzięki. Obejrzałam ich ofertę. Podane ceny są bardzo przyjemne, ale to
zapewne ceny hurtowe. Ogólnie wygląda, że nastawiają się na hurtowników.
Muszę wysłać maila z zapytaniem, czy sprzedają w detalu.

Pozdrawiam
Bea

15. Data: 2004-09-21 20:31:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> to zapewne ceny hurtowe. Ogólnie wygląda, że nastawiają się na
> hurtowników. Muszę wysłać maila z zapytaniem, czy sprzedają w

A dowiedz się i podziel wiedzą :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Aldona, co żyła na wieży,
Lubiła obecność młodzieży.

16. Data: 2004-09-23 22:11:13

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. W tym roku to już pewnie się nie wybiorę, ale w przyszłym ...
>
> Pozdrawiam
> Bea

Zapraszam jak będziesz w pobliżu :-)
:-) Bogusław

17. Data: 2004-09-27 09:03:28

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam jak będziesz w pobliżu :-)
> :-) Bogusław

Dziękuję za zaproszenie. Z prawdziwą przyjemnością. Być w Łódzkiem i
ogrodu Bogusława nei widzieć, to jak być w Rzymie i nie widzieć papieża :).

Pozdrawiam
Bea

18. Data: 2004-09-27 09:25:03

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl>
> Dziękuję za zaproszenie. Z prawdziwą przyjemnością. Być w Łódzkiem i
> ogrodu Bogusława nei widzieć, to jak być w Rzymie i nie widzieć
papieża :).

:-)
Bez Bogusława Ogrodu nie warto oglądać.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

19. Data: 2004-09-27 09:36:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za zaproszenie. Z prawdziwą przyjemnością. Być w Łódzkiem i
> ogrodu Bogusława nei widzieć, to jak być w Rzymie i nie widzieć papieża
> [...]

Ogród, jak każdy inny. Pamiętam, że nic nie kwitło.

Pozdrawia entuzjastycznie boletus

20. Data: 2004-09-27 09:43:06

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4157D760.4070001@gazeta.pl Beata Mateuszczyk
<b...@g...pl> napisał(a):

> ... Być w Łódzkiem i
> ogrodu Bogusława nei widzieć, to jak być w Rzymie i nie widzieć
> papieża :).

Hejka. Habemus papam! ;-)
Pozdrawiam autokefalicznie Ja...cki

mączniak a winorośl
Zdjęcia na konkurs
zdjęcia ze spotkania u Marii autorstwa Rene
róże
Do Janusza Czapskiego