Do Janusza Czapskiego

1. Data: 2004-09-12 21:00:01

Temat: Do Janusza Czapskiego
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Co Ty wyprawiasz z moją szczepioną Pinus Brepo...
Szczepienie od strony północnej max 1 cm głębiej jak rosła w szkółce...
Pozdrawiam, Bogusław

2. Data: 2004-09-13 06:34:57

Temat: Re: Do Janusza Czapskiego
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNKECHCCAA.radzimierski@toya.
net.pl...
| Co Ty wyprawiasz z moją szczepioną Pinus Brepo...
| Szczepienie od strony północnej max 1 cm głębiej jak rosła w szkółce...

Czy to ta sama roślina, którą Janusz przechrzcił na kosówkę???

Dlaczego od strony północnej (tzn. pewnie chodzi o wysychanie, ale do tej
pory nie zwracałam na to uwagi i skutków szkodliwych nie widać).

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-09-13 07:00:47

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Czy to ta sama roślina, którą Janusz przechrzcił na kosówkę???

Ta sama :-)

> Dlaczego od strony północnej (tzn. pewnie chodzi o wysychanie, ale do tej
> pory nie zwracałam na to uwagi i skutków szkodliwych nie widać).
>
> Pozdrawiam, Basia.

Między innymi tak, zwiazane jest to z nagrzewaniem miejsca szczepienia..
:-) Bogusław

4. Data: 2004-09-14 18:19:05

Temat: Odp: Do Janusza Czapskiego
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@t...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNKECHCCAA.radzimierski@to
ya.net.pl...
> Co Ty wyprawiasz z moją szczepioną Pinus Brepo...
O! Bogusław się ujawnił! Witaj ach witaj! :-))))))
Dziękuję za identyfikację. ;-)
Na razie nic nie wyprawiam - sadzonka czeka na światłe porady o ktore
prosiłem w wątku "Jak?".

> Szczepienie od strony północnej
Da się zrobić :-)

max 1 cm głębiej jak rosła w szkółce...

O!!! Dopraszam się objasnienia DLACZEGO?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2004-09-14 18:22:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNKECHCCAA.radzimierski@to
ya.net.pl...
> Co Ty wyprawiasz z moją szczepioną Pinus Brepo...
Zapomniałem zapytać: czym sie różni Pinus Brepo od Pinus Pierrick Bregeon?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

6. Data: 2004-09-14 18:45:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ci3f65$6lo$...@a...news.tpi.pl...

> Czy to ta sama roślina, którą Janusz przechrzcił na kosówkę???
Nie przechrzcił, tylko nie wiedział. Sadzonka młoda, a z igieł podobna. Nie
wiem czy znalazłby sie taki, który po jej wyglądzie określiłby co to jest.
:-)
Ale teraz już wiem, ze mam Pinus nigra "Brepo". Zazdroscisz mi?? ;-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-09-15 14:52:25

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Zapomniałem zapytać: czym sie różni Pinus Brepo od Pinus Pierrick Bregeon?
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Niczym :-)
Prawidłowa nazwa to;
Pinus nigra var nigra Pierrick Bregeon ( syn. Brepo)
Zadowolony ;-)
:-) Bogusław

Dawno nie było zagadki
Maria i najeźdzcy