podziękowanie lekko spóźnione.

1. Data: 2004-09-12 19:57:07

Temat: podziękowanie lekko spóźnione.
Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Wiem, niby łatwo, jest napisać co się widziało, ale pod dłuższym namyśle ( u
mnie trwało to długooooo)nie jest to proste, co widziałem, zbyt wiele aby
zapamiętać, zbyt wiele aby zapomnieć, zbyt wiele aby to nie miało znaczenia
na moją wizję ogrodów.
Nie będę dziękował Marii za spotkanie, będę dziękował za to co posadziła w
swoim patio i ogrodzie (wyłączając głodnego psa który nie grzeszył poczuciem
sytości) :-))

Kilka fotek ze spotkania u Marii.

http://tiny.pl/w93

Pozdrawiam Bogusław

2. Data: 2004-09-12 20:03:50

Temat: Re: podziękowanie lekko spóźnione.
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@t...net.pl> napisał w
wiadomości news:MMEMJPKDMAKBPLAFKFBNIECDCCAA.radzimierski@toya.
net.pl...

| Kilka fotek ze spotkania u Marii.
|
| http://tiny.pl/w93

Ja w kwestii nomenklaturowej jak zwykle - jak się nazywa ta roślinka na
zdjęciu nr 3?

Pozdrawiam (dociekliwie), Basia.

3. Data: 2004-09-12 20:09:26

Temat: Odp: podziękowanie lekko spóźnione.
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka fotek ze spotkania u Marii.
>
> http://tiny.pl/w93
Łeee:( łączą się jakieś inne zdjęcia:( Jakaś japońszczyzna a nie zdjęcia z 4
września:(
Pozdrav.Rene

4. Data: 2004-09-12 20:21:00

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości
net.pl...

> Ja w kwestii nomenklaturowej jak zwykle - jak się nazywa ta roślinka

Zdjęcia są w wątku NEOSTRADA.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

5. Data: 2004-09-12 20:32:11

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Basia Kulesz

> Ja w kwestii nomenklaturowej jak zwykle - jak się nazywa ta roślinka na
> zdjęciu nr 3?
>
> Pozdrawiam (dociekliwie), Basia.

Krowatus łaciatus :-)
:-) Bogusław

6. Data: 2004-09-12 20:32:27

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Łeee:( łączą się jakieś inne zdjęcia:( Jakaś japońszczyzna a nie
> zdjęcia z 4
> września:(
> Pozdrav.Rene

Zaraz będą ,jeszcze ciepłe :-)
:-) Bogusław

7. Data: 2004-09-12 22:01:04

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz będą ,jeszcze ciepłe :-)
> :-) Bogusław

I sa cieplutkie jak mleko prosto od krowatusa łaciatusa
z wami jest wesoło
pozdrawiam
grazka

8. Data: 2004-09-12 22:06:33

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of a...@o...pl
(...)
> z wami jest wesoło
> pozdrawiam
> grazka

Ujawniło się zdjęcie 6 i 7
:-) Bogusław

9. Data: 2004-09-13 12:47:16

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie trwało to długooooo)nie jest to proste, co widziałem, zbyt wiele aby
> zapamiętać, zbyt wiele aby zapomnieć, zbyt wiele aby to nie miało

A ja dziękuję za Waszą obecność na tym spotkaniu.

Ogród przydomowy jest zupłnie czymś innym, niż ogrody 'wyjazdowe', bo pełni
inną rolę i stawiamy mu inne wymagania. 'Wyjazdowy' miałam przez wiele lat i
wiem, co to oznacza. Ten przydomowy traktuję jako dodatkowy letni pokój i
mam tam rośliny, które lubię i które mi się z różnych względów podobają.
Niestety, jestem bardzo mocno ograniczona warunkami glebowymi.

> Nie będę dziękował Marii za spotkanie, będę dziękował za to co posadziła
> swoim patio i ogrodzie (wyłączając głodnego psa który nie grzeszył
poczuciem
> sytości) :-))

Aza się obraziła. Podobno to tylko z pragnienia dotrzymania towarzystwa
udawała wciąż głodną ;-). Już drugi tydzień nie chce jeść. Może z tęsknoty?
:-).

Z pozdrowieniami, Maria

10. Data: 2004-09-13 12:56:38

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Maria Maciąg
(---)
> Aza się obraziła. Podobno to tylko z pragnienia dotrzymania towarzystwa
> udawała wciąż głodną ;-). Już drugi tydzień nie chce jeść. Może z
> [...]

To Jerzy ją przekarmił :-((
:-) Bogusław

bez
wrzos