Zywoplot

1. Data: 2004-09-12 15:33:05

Temat: Zywoplot
Od: "Adam Stiborski" <a...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

pytalem juz kiedys o trawy! teraz chcialbym zapytac jaki wybrac rodzaj
zywoplotu. chcialbym oslonic 2 strony od drogi przy dzialce i od sasiada.
jaki zywoplot rosnie w miare szybko? zdecydowanie dla mnie przyjemniejsze sa
zywoploty lisciaste choc nie tradycyjne. co kupic by jeszcze w pazdzierniku
zasadzic albo poczekc do przyszlego roku?

Adam

2. Data: 2004-09-16 19:20:11

Temat: Re: Zywoplot
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zywoploty lisciaste choc nie tradycyjne. co kupic by jeszcze w
pazdzierniku
> zasadzic albo poczekc do przyszlego roku?

Jak trawy i zywoplot to moze ktoregos wielkiego miskanta - i lisciaste i
szybko rosnie i zima ladnie wyglada i oryginalne.

Elfir

3. Data: 2004-09-29 20:20:14

Od: "Marta Zych" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> sa
> pazdzierniku
>
> Jak trawy i zywoplot to moze ktoregos wielkiego miskanta - i lisciaste i
> szybko rosnie i zima ladnie wyglada i oryginalne.

Albo bambusa...
http://bambusy.pl
a konkretnie:
http://www.bambusy.pl/viewtopic.php?t=27
][
][
][Sobal

4. Data: 2004-11-01 20:30:03

Od: vaqa <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moje doświadczenie praktyczne = prawie 0, natomiast zaznajamiam
się z teorią, którą zamierzam wykorzystać. Wejdź na
www.podsieroslaw2.republika.pl, są różne, wspaniałe żywopłoty.
Pozdrawiam

Mogę podać

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

sosnica
Wyschnięte kwiatostany gladioli
neostrada
jak zabezpieczyć sadzonki