Wymiana.

41. Data: 2001-11-17 14:56:14

Temat: Re: Wymiana.
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
news:NEBBLFJNAKKBHHNHHIKJOELACMAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Chyba nie wyobrazasz sobie ze chodzac po dzialce, ciagle bedziesz
> zaplatywala sie w lniany:-))

Jak u Grechuty?
"Bo w mym domu rosnie pnacze,
Okno z drzwiami mi sie placze.
Bo w mym domu dzikie wino.
Kto je tutaj sial, dziewdzyno?"

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

42. Data: 2001-11-17 16:00:50

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nooooo! Już Was lubię! :-)))))))
cieszem siem bardzo :)
> Porozumiewać się z własnš żonš przez internet zamiast ...... to zupełanie
> świeży pomysł.... :-)))))
jak dla kogo :( mam to na co dzień
bo niestety kochani, mój mąż to najchętniej wimplantowałby sobie
komputerek, żeby się nie rozstawać z miłością swojego życia ;) i
wykorzystywał do niekoniecznie werbalnego porozumiewania się
Iwona

43. Data: 2001-11-17 16:26:34

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie swierki sa opanowywane przez wiele szkodnikow,czesto glownym
> sprawca jest modrzew.
no i tym mnie utwierdziłeś w przekonaniu, żeby modrzewia nie sadzić,
kilka osób mi polecało ale jakoś mi się nie podoba sypiący się iglak,
natomiast zastanawiałam się nad metasekwoją chińską albo mamutowcem
olbrzymim. Czy może ktoś z szanownych grupowiczów ma takie drzewka u
siebie?

> Ale jak nie chce swierkow to idz na kompromis:-))sadz jody:-))
dzięki, dzięki, ciekawe tylko czy na przed świętami w doniczkach
sprzedają :)

> Tylko kontroluj go:-)niech ma umiar w tych winoroslowatych ,bo jak zada sie
> z Darkiem i Januszem to nie dosc ze Ci cala wolna przestrzen obsadzi
> winoroslami, to jeszcze go od komputera nie odciagniesz i nie bedziesz mogla
> pogadac o koncepcji zagospodarowania dzialki.
hi hi, on już ma takie zapędy, ale na mój północny stok to z winoroślami
nie pójdzie :)

> Chyba nie wyobrazasz sobie ze chodzac po dzialce, ciagle bedziesz
> zaplatywala sie w lniany:-))
no nie, ja Jane nie jestem :)

Pozdrawiam
Iwona

44. Data: 2001-11-17 16:41:28

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ją dzisiaj przesadzić? :>
tak kochanie, jeżeli możesz, na prezent urodzinowy :)

> Ależ kochanie, kupić możesz, posadzimy w drugim końcu działki. Co mi
> za różnica, czy będą rosły 100 m na północ (u nas) czy na zachód (u
> sąsiadów -- już posadzone).
już zdążyli? wielki błąd :) teraz będziesz musiał iść do nich z
butelczyną uświadamiającą :)

Pozdrawiam Cię barrrdzo serdecznie
Iwona

45. Data: 2001-11-17 16:49:45

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Iwona, i lilie i irysy sa przepiekne i nie zaluj na nie miejsca. Ja
> zachecam Cie do posadzenia takze liliowcow, sa jeszcze ladniejsze i mniej
> klopotliwe.

Hej!
jestem otwarta na wszelkie propozycje, rady i przestrogi

dziekuję i pozdrawiam
Iwona

46. Data: 2001-11-17 19:56:46

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jerzy Zając

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomo?ci: ...

>Wybor jest olbrzymi o roznych formach, zabarwieniach,ksztaltach.
>Jodly dla naszego klimatu to:
>1/Abies concolor
>2/Abies homolepis
>3/Abies pectinata
>4/Abies koreana
>5/Abies procera

(...)
Wymienilbym w tym zestawieniu
procere na veitchii.
Pozdrawiam
Jurek

Nie sadzisz ze naruszasz w ten sposob prawa autorskie:-))
Pozdrawiam.
Boguslaw Radzimierski.

http://www.ogrod-botaniczny.pl
ICQ: 101 088 940

47. Data: 2001-11-17 21:39:39

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sadzisz ze naruszasz w ten sposob prawa autorskie:-))
Napisz czym???
;-))))
pozdr. Jerzy

48. Data: 2001-11-18 12:36:54

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Sapijaszko" <i...@w...top.pl> napisał w wiadomości
> A ja rozglądam się za drzewami, którymi będzie można część północną
> naszego pola obsadzić, żeby winogronka przed wiatrem osłonić :)
> Co prawda klimat jest u nas w miarę łagodny ale trzeba roślinki
> zabezpieczyć.

Bardzo miło jest miec "popularne" drzewka jak jarzębina , czeremcha , a
niżej krzaki jaśminu , tamaryszka ,dzikiej rózy , czarnego bzu itd .

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

49. Data: 2001-11-19 14:20:51

Temat: Odp: Wymiana.
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja

> Hej!
> jestem otwarta na wszelkie propozycje, rady i przestrogi

Irysy przede wszystkim.

Pozdrawiam, Basia.

50. Data: 2001-11-19 19:41:46

Od: Iwona Sapijaszko <i...@w...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Irysy przede wszystkim.

i mieczyki, i piwonie, i róże, a najpierw musimy przekopać kawałek tego
pola i przygotować ziemię pod roślinki. Tam przez kilka lat rosły
chwasty, autochtoni wyprowadzali krówki na wypas, ziemia jest zbita i
twarda. Czeka nas dużo pracy znim tam coś wyrośnie. Ale złapaliśmy
bakcyla :)
Pozdrawiam
Iwona

narcyz przed zimą