zdycha mi roslinka :( co robic

1. Data: 2001-11-09 00:06:07

Temat: zdycha mi roslinka :( co robic
Od: "Cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam taka roslinke podobne to do jałowca ale ma igły krotsze i lekko srebre.
Male to to jest jeszcze i od nasionka w doniczce. Jak wzielem to do domu to
zaczely opadac igly - co sie dzieje ? zmiana klimatu ?
niby bylo pryskane zeby nie przyschło - ale ma sie chyba ku koncowi. A moze
to tak przejsciowo ?

ktos ma jakis pomysl jak to to uratowac ?

Dzieki Cure

2. Data: 2001-11-09 08:44:43

Temat: Odp: zdycha mi roslinka :( co robic
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cure" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> to tak przejsciowo ?
>
> ktos ma jakis pomysl jak to to uratowac ?

A czy to roślina domowa, czy ogródkowa?
A problemy faktycznie związane z temperaturą i wilgotnością:(
Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2001-11-09 09:24:15

Od: "Cure" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roslinka chyba ogrodowa - ale to jak sprawdzilem prawdopodobnie odmiana
cyprysika włoskiego - a tam jest cieplo przez caly rok, wiec brak por roku
chyba odpada.

Dzieki Cure

4. Data: 2001-11-09 10:31:07

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Roslinka chyba ogrodowa - ale to jak sprawdzilem prawdopodobnie odmiana
> cyprysika włoskiego - a tam jest cieplo przez caly rok, wiec brak por roku
> chyba odpada.

No to są trzy rzeczy, które można zrobić:
1) obniżyć temperaturę
2) zmniejszyć podlewanie
3) podwyższyć wilgotność powietrza

Pozdrawiam, Basia.