bambus-ratunku!!!

11. Data: 2003-05-20 00:51:06

Temat: Re: bambus-ratunku!!!
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Stach Czarnecki napisał(a) w wiadomości:
<005a01c31e2e$5ec67860$0a02a8c0@czarni>...
>A czy to nie jest "lucky bamboo" ???

Koniec koncow, tak to jest, ze na tej grupie gdy ktos mowi "bambus" chodzi
mu o dracene :)
A ja bym chcial cos na temat tych prawdziwych bambusow w ogrodach grupowych
poczytac...

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2003-05-20 09:19:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:bac1od$94p$3@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> mu o dracene :)
> A ja bym chcial cos na temat tych prawdziwych bambusow w ogrodach

Ja też, bo wiem już, że mam Fargesię, ale postraszono mnie, że do 4 metrów
wyrasta. No i w ogóle się wtedy zgubię na tych moich hektarach...:-)

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2003-05-20 11:27:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> grupowych
>
> Ja też, bo wiem już, że mam Fargesię, ale postraszono mnie, że do 4 metrów
> wyrasta. No i w ogóle się wtedy zgubię na tych moich hektarach...:-)
:)
fargesia fargesi nie jest rowna
fargesia nitida moze dorastac to tych 4 metrow
ale ale inne fargesie tylko jak trawa do pol metra
podpytaj wiec jaka dokladnie masz fargesie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

14. Data: 2003-05-20 12:01:37

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> :)
> fargesia fargesi nie jest rowna
> fargesia nitida moze dorastac to tych 4 metrow
> ale ale inne fargesie tylko jak trawa do pol metra
> podpytaj wiec jaka dokladnie masz fargesie

No, ale ja to dostałam pod hasłem "bambus". Dobrze jeszcze, że to nie
dracena;-)

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-05-20 12:21:00

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> No, ale ja to dostałam pod hasłem "bambus". Dobrze jeszcze, że to nie
> dracena;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.
:)
jesli na spotkaniu to dostalas od Zbyszka Mazura miskanta chinskiego
gigantusa
chyba
ze nad ranem Boguslaw wykopal Tobie sadzonke swojego Phyllostachys ....
:)
te phyllostachysy sa bardziej rasowe od tych kepowych fargesi
(choc ten Boguslawowy wygladal jak Fargesja)
:)

16. Data: 2003-05-20 22:58:01

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości: ...
>Ja też, bo wiem już, że mam Fargesię, ale postraszono mnie, że do 4 metrów
>wyrasta. No i w ogóle się wtedy zgubię na tych moich hektarach...:-)

W tym roku wybieram sie kupic gatunki znacznie wieksze. Moze uda mi sie je
nabyc.
Fargesia nie jest tak ekspansywna jak gatunki Phyllostachys. W dobrych
warunkach moze miec 4 m, ale z reguly ma mniej.
Nie rosnie tez tak szybko, jak inne bambusy, o ktorych szybkosci wzrostu
kraza legendy.

Pozdrawiam,
Bpjea

PS: ale i o Fargesiach milo posluchac na grupie ;)

17. Data: 2003-05-20 23:02:24

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a) w wiadomości:
<011001c31e89$df89aac0$677c63d9@d3h6c1>...
>[...] nad ranem Boguslaw wykopal Tobie sadzonke swojego Phyllostachys ....

To Boguslaw ma Phyllostachysa? Niech potwierdzi, i napisze cos wiecej o tej
ciekawej trawie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2003-05-21 06:57:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2003-05-21 10:18:47

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bpjea wrote:
> Gamon' napisa?(a) w wiadomooeci: <3...@g...pl>...
> Z supermarketu? Daleko im do prawdziwych bambusow. Bylo juz o tym na grupie.
No i co? Na razie jest zilono, ladnie (mam juz odpowiednio dobrana do
nich gliniana miseczke), wiec jest dobrze. :)

Pozdrawiam,
robal.

20. Data: 2003-05-21 12:35:25

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> To Boguslaw ma Phyllostachysa? Niech potwierdzi, i napisze cos
> wiecej o tej
> ciekawej trawie :)
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Bogusław ma napewno Sinarundinaria murale która w tym roku jest jakby
zamrożona, ale one póżno wychodzą.
Bogusław ma napewno Pseudosasa japonica, bardzo ładnie przezimowała :-)
Bogusław ma napewno Pleioblastus chino pumilus-również ładnie przezimował.
Bogusław ma Miscanthus sinensis ,Strictus'
i jeszcze inne trawy :-)
Bogusław nic nie wie że ktoś mu posadził do ogrodu Phyllostachys humilis :-)
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

Nowy miłośnik ogrodów
Zdjęcia