RE: banany/Ciasto bananowe-przepis

1. Data: 2000-03-23 10:48:50

Temat: RE: banany/Ciasto bananowe-przepis
Od: a...@w...com (Anna Sekulska) szukaj wiadomości tego autora

<Mam swietny przepis, sprawdzony kilkanascie razy, zawsze wychodzi, jest
<ciasto na oleju, bez masla, wilgotne i smaczne:

Robilam wczoraj i ciasto jest genialne.
Bardzo dziekuje.

Anka Sekulska
--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-03-23 19:14:10

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ciesze sie, ze wyszlo. Dla mnie bylo zaskoczeniem to, ze bez masla, a
jednak ciagle dobre.
Magdalena

1. Data: 2000-03-28 11:05:43

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote in message
> Ciesze sie, ze wyszlo. Dla mnie bylo zaskoczeniem to, ze bez masla, a
> jednak ciagle dobre.
> Magdalena

Ciasto jest pyszne i robi sie je blyskawicznie. Polecam! Ja pieklam krócej -
troszke ponad godzine.
Asia

1. Data: 2000-03-28 23:38:11

Temat: Odp: banany/Ciasto bananowe-przepis
Od: "alfaaa" <a...@p...onnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <j...@h...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8bq3f7$8ke$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Magdalena Bassett <m...@w...net> wrote in message
> >
> Ciasto jest pyszne i robi sie je blyskawicznie. Polecam! Ja pieklam
> [...]

Cześć
Gdzie znajdę przepis na to ciasto?
Ania

1. Data: 2000-03-30 00:09:53

Temat: Re: Odp: banany/Ciasto bananowe-przepis
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć
> Gdzie znajdę przepis na to ciasto?
> Ania

Mam swietny przepis, sprawdzony kilkanascie razy, zawsze wychodzi, jest to
ciasto na oleju, bez masla, wilgotne i smaczne:
Ciasto bananowe
110 ml oleju (1/2 cup)
110 gr bialego cukru (1/2 cup)
110 gr brazowego cukru (1/2 cup) (lub 220 gr tylko bialego - 1 cup)
2 jajka
3 przejrzale banany - im ciemniejsze i bardziej obslizgle, tym lepsze.
260 gr maki (1-3/4 cup)
1 lyzeczka polskiego - 2 amerykanskiego proszku do pieczenia
1 lyzeczka sody oczyszczanej
wloskie orzechy i rodzynki - na objetosc "czubata szklanka" - 2 garscie
kilka kropel olejku pomaranczowego
Rozgrzac piec do 160C/325F. Wysmarowac maslem i oproszyc maka 1 forme do
keksu
(jak dno od trumny). W mikserze polaczyc cukry z olejem, dodac jajka, ubijac
1
minute. Zmieszac make z proszkiem i soda, i dodac polowe do miksera. Ubijac
1
minute, dodac banany i reszte maki, ubijac 3 minuty. Jesli ubijamy recznym
mikserem, nalezy banany zmiazdzyc widelcem. Mikser wolnostojacy ma
wystarczajaco
sily, ze zrobi z nich papke. Dodac rodzynki i orzechy, wymieszac lyzka,
przelac
do formy, piec 90 + minut. Asia pisala, ze piekla troche krocej, troche
ponad godzine. Sprawdzic patyczkiem w srodku. Musi byc bardzo
brazowy, i bedzie mial ladne pekniecie wzdluz, a orzechy i rodzynki nie
opadaja
na dno.
A propos ciemniejacych bananow i co z nimi zrobic. Gdy sa juz bardzo
dojrzale,
mozna je zamrozic. Gdy sie ma 3, mozna zrobic ciasto. Latwo sie obieraja po
zamrozeniu i zupelnie nie zmieniaja smaku ciasta.
Magdalena

Najszybszy sos slodko-ostry
Czy makaron tuczy i czy czyni szczęśliwym człowieka ?
rekin
Sos "Tysiąc Wysp"
Mazurek orzechowy