cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium

91. Data: 2003-05-22 00:33:36

Temat: Re: cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>     Hejka.Nie pozdrawiaj w ten sposób- proszę.
>
>     Na spotkanie jechałem między innymi po POKÓJ,także z Tobą.
>     A poza tym robię co mogę.Owszem,nie piszę o roślinach,nawożeniu,
>     opryskach itd.,nie znam się.Wiem o ogrodach mniej od Tadeusza.
>
>                      Pozdrawiam bardzo pokojowo Anastazy

Czyś Ty Anastazy już kompletnie zwariował,baranie skończony:)
Jaki pokój!!!Nic z tych rzeczy.
A o roślinach nie piszemy bo wszyscy tu wszystko o nich
wiedzą tylko udają,żeby mieć zajęcie.
Natomiast Tadeusza zostaw w spokoju.Niech rzezbi kiziołki
na czerwcowe ze mną spotkanie.

Pozdrawia boletus

92. Data: 2003-05-22 00:37:47

Temat: RE: cd. Krasnolowo - długie z konieczności
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Wybacz,że przerywam,ale przeżyłem w Twym ogrodzie niezwykłe zjawisko.
> Zaciekawiła mnie roślinka takowa-cienki badylek z dwoma listkami
> jak wachlarze.Myślę,prawdziwa czy sztuczna(obecnie podrobić cokolwiek,
> żaden problem).I w pewnym momencie pomachała do mnie tymi swymi
> fikuśnymi listeczkami.Zdębiałem!
> Czy Tobie także kiedyś pomachała?
>
> Pozdrawia boletus

Sadzisz że tylko Ty przeżyłeś to niezwykłe zjawisko :-)
Ta roślinka to Cypripedium japonicum, to rarytas wśród storczyków, jej nie
da się nie zauważyć w ogrodzie :-)
A macha tylko wybrańcom :-)
:-) Bogusław

93. Data: 2003-05-22 06:18:22

Temat: Odp: cd. Krasnolowo - długie z konieczności
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziadek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b...@n...Dziadek.priv.pl...

> Naprawdę, ręczę że Boletus nic nie pił jadąc do Bogusława, zresztą od też

Może jakiegoś wawrzynka w ogrodzie nadgryzł? Po takim daniu to obuwik mógł
machać do boletusa listkami.
--
Pozdrawiam, Kaśka

94. Data: 2003-05-22 08:06:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziadek wrote:

> Jechałem z Nim 4 godziny (w jedną stronę), rozmawialiśmy i widać moje
> łagodne usposobienie wyciszyło go. Oczywiście żartuję.

No to na Twoją odpowiedzialność zaczynam go czytać :-)

Krycha&Co(ty)

95. Data: 2003-05-22 08:07:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> Dostrzegam od zawsze piękno skorupek. Aparat gębowy jest obrzydliwy;-)

A jakie piękne są takie futrzane gąsienice (takie jak ogon wiewiórki).
I nawet nie zauważyłam, żeby coś zżerały :-)

Krycha&Co(ty)

96. Data: 2003-05-22 08:28:17

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
Dziadek<d...@p...onet.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:bag7tk.3vvidcj.1@news.Dziadek.priv.pl> ,a ja na to :

> Jechałem z Nim 4 godziny (w jedną stronę), rozmawialiśmy i widać moje
> łagodne usposobienie wyciszyło go. Oczywiście żartuję.

Oczywiście ;-)
Może ten typ tak po prostu ma :-) (typ = Typ)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

97. Data: 2003-05-22 14:56:23

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> No to na Twoją odpowiedzialność zaczynam go czytać :-)
>
> Krycha&Co(ty)

Teraz już odpowiedzialność przejął Tadeusz, który napisał że ma być
(Boletus) taki jaki jest i jaki chce być

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

98. Data: 2003-05-22 22:48:58

Temat: Odp: cd. Krasnolowoogrodowy koszmar - epitafium
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

dyskusyjnych napisał:

> Teraz już odpowiedzialność przejął Tadeusz, który napisał że ma być
> (Boletus) taki jaki jest i jaki chce być

A jaki boletus ma być?
Chyba taki jaki chce być:-) jeśli dodatkowo jemu i Amastazemu to czasem się
nie nudzi i gotów jest za obydwie osoby dostawać po chudych uszach.

:-)Pozdrawiam
p...@r...pl

99. Data: 2003-06-02 11:34:12

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Tadeusz Smal wrote:
> grupa dyskusyjna to nie bractwo rozancowe
> i dobrze jesli czasami ktos cos chlapnie ....
Czy to znaczy, ze moge przestac powstrzymywac moj niewyparzony robalowy
jezor? 8:]

Pozdrawiam,
robal.

100. Data: 2003-06-02 11:35:37

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Dirko wrote:
> Hejka. "Prawdziwego mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po
> tym jak kończy".

Jesli wogole mu sie to udaje...hihihi...

Pozdrawiam,
robal.

rok kreta trwa
Klon, lipa