ciezko

1. Data: 2001-10-10 13:45:52

Temat: ciezko
Od: "AGA" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, pisze bo jest mi wlasnie w tej chwili cholernie ciezko.
Czy jest jeszcze ktos kto w ciagu paru chwil, pod wplywem jakiejs malej
rzeczy nagle wpada w dol, a czasem wystarczy malutka rzecz aby wyskoczyl w
gore z radosci?
Dla mnie to jest wielka mordega, bo w przeciwienstwie do chwil radosci,
chwile dolow sa takie ze nie jestem w stanie niczym innym sie zajac:(
aga

1. Data: 2001-10-10 13:52:10

Temat: Re: ciezko
Od: "Mary" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AGA" <m...@p...onet.pl> napisała
> [...]
> Dla mnie to jest wielka mordega, bo w przeciwienstwie do chwil radosci,
> chwile dolow sa takie ze nie jestem w stanie niczym innym sie zajac:(

Czesc!

Moze nie czesto wpadam w dol, ale wlasnie w tej chwili jest mi smutno i
(pomimo ze) swieci moje ukochane slonko-ciezko mi :-(((((

Mary

1. Data: 2001-10-10 14:14:25

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

agnieszka adze:
>Czesc, pisze bo jest mi wlasnie w tej chwili cholernie ciezko.

Cześć, odpisuje bo jest mi w tej chwili cholernie nudno i nie mam nic
lepszego do zrobienia...
Żartuję!
;-)
uśmiechnij się!

Piszesz, ze bardzo szybko "wpadasz w dołki".
No kiepsko, ale da się odratować :-)
IMHO cała sztuka polega na umiejętności spojrzenia na sytuację z dystansu.
Wyobraź sobie, że jestes tylko obserwatorem, którego dany problem zupełnie
nie dotyczy. To nie jest łatwe, ale mozna się nauczyć. Wierz mi, ze warto-
wiem z doswiadczenia.
Poza tym domyślam się, że przeżywajac taki dołek, wszystko inne poza nim
przestaje sie liczyć, zapominasz jak może być fajnie. Z tym tez trzeba
walczyć.
Postaraj sie przypomnieć jak to było ostatnim razem- kiedy nastapiła
odmiana, poczułas sie lepiej. Skup sie na pozytywnych uczuciach. Skoro wtedy
słonko zaswieciło, stanie sie tak i tym razem.

Pozdrawiam agę zdołkowaną
agnieszka (guniek) w bardzo dobrym humorze

P.S. No mówiłam przecież- uśmiechnij sie!

1. Data: 2001-10-10 15:26:37

Od: "Valérie" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AGA" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzeczy nagle wpada w dol, a czasem wystarczy malutka rzecz aby wyskoczyl w

musialabym pewno wiecznie po dolach chodzic:)

a powaznie byc moze trywialne ale stoje przed lustrem i tlumacze sobie ze
zawsze moze
byc gorzej

pozdrowionka
Waleria

1. Data: 2001-10-10 16:32:01

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jeszcze ktos kto w ciagu paru chwil, pod wplywem jakiejs malej
> rzeczy nagle wpada w dol, a czasem wystarczy malutka rzecz aby wyskoczyl w
> gore z radosci?

Oczywiście Ago;)
Zwłaszcza ostatnio.
Eva

1. Data: 2001-10-10 17:49:49

Od: g...@i...pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiście Ago;)
>Zwłaszcza ostatnio.

Zwłaszcze ostatnio co Evuś?
euforia czy smutek?
mam nadzieję, ze to drugie!

Co to się ostatnio dzieje?
Na świecie sie tłuką.
A i te bardziej przyziemne sprawy- dzis na poczcie mało sie w kolejce nie
pobili, a panie za okienkiem obrazone na cały swiat.
Na psp- tez niesnaski.
:-((((((((((

sama sie sobie dziwię, że mam jeszcze dobry humor
niepoprawna agnieszka (guniek)

1. Data: 2001-10-11 23:03:15

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
.

> Zwłaszcze ostatnio co Evuś?
> euforia czy smutek?
> mam nadzieję, ze to drugie!

Mam nadzieję, że to przejęzyczenie :)
Eva

1. Data: 2001-10-13 15:50:38

Od: "Teresa Paszek" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AGA <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q1j8e$51e$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-10-15 11:32:31

Od: "AGA" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie, ze to naprawde pomaga, jak w chwili maksymalnego upadku mozna z
siebie wyrzucic to i na dodatek dowiedziec sie ze jednak ktos to czyta? Na
pewno wiecie, ja juz tez wiem:))
Dziekuje
pozdrawiam
aga

1. Data: 2001-11-19 16:31:39

Temat: zimne zrozumienie
Od: "Kuki" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety : Mężczyzni - 5:0, gratuluje!

I znów wychodzi na to, ze kobiety są bardziej em(sym)patyczne? ;-)

Pozdrawiam, K.

Problemy
Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
samobójstwa
Re: IMHO WAZNE Było: Kiedy grupa umiera...(?)
Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie