samobójstwa

1. Data: 2001-10-10 12:14:01

Temat: samobójstwa
Od: "Bodzar" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam się do grupowiczów z prośbą o pomoc przy napisaniu pracy o
dzisiejszych zagrożeniach życia i czci osoby ludzkiej
Praca jest nakierowana na zagadnienia etyczne odnośnie moralnych aspektów
samobójstw różych typów, również eutanazji
Jeśli ktoś z grupowiczów miały coś co by mi pomogło w pracy prośił bym o
pomoc, także mile widziane wszelkiego typu sugestie odnośnie aspektów tych
problemów
Moje poglądy mają zrównoważony charakter socjologiczno psychologiczny z
drobnym skrzywieniem na społeczną rolę ale wysłucham chętni jakie macie
poglądy

jakby coś to na
b...@p...com
b...@p...interia.pl

wrzuciłem też na pl.soc.religia
Misiek i Bodzar w jednym

1. Data: 2001-10-10 12:21:35

Temat: Re: samobójstwa
Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodzar <b...@p...onet.pl> w artykule
news:9q1du3$qb1$1@news.onet.pl pisze...

> Zwracam się do grupowiczów z prośbą o pomoc przy napisaniu pracy o
> dzisiejszych zagrożeniach życia i czci osoby ludzkiej

Ja może nie nadaję się dziś do dyskusji na podobne tematy, ale... mam
do polecenia kilka książek, które mi swego czasu pomogły aspekt
samobójstwa/eutanazji zrozumieć i przejść przez zajęcia na uczelni. :)

1. "Bóg bestia. Studium samobójstwa" - A. Alvarez (jedna z najlepszych
książek, jakie na ten temat pamiętam, a przy tym napisana doskonale)

2. "Śmierć z bliska" - Marie de Hennezel (to z kolei książka, do której
często wracam - napisana z ogromem ciepła i zrozumienia historia
pacjentów z oddziału paliatywnego w szpitalu pod Paryżem)

3. "Rozmowy o śmierci i umieraniu" - Elisabeth Kubler-Ross (tę pozycję
podaję z obowiązku, bo ton autorki zadufanej w sobie mi się nie podobał
:)).

Pozdrawiam,
Daga

Re: IMHO WAZNE Było: Kiedy grupa umiera...(?)
Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
Re: Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie
Nasze myśli bez tajemnic
Slad waglika wykryto w klawiaturze komputerowej zmarlego na Florydzie