czy roza moze pachniec?!

11. Data: 2001-12-02 20:26:04

Temat: Re: czy roza moze pachniec?!
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:9udrrm$rdd$1@news.tpi.pl...
> [...]
> to ciesze sie, ze z groszkiem sprawa taka prosta CHOCIAZ - jako
nieogrodnik
> nie raz chcialem na tzw placu, czy tez targu kupic bukiecik pachnacego
> groszku - i jakos od dawna nie moge na taki natrafic. sa roszki ladne ale
> nie pachnace - STAD bylo moje pytanie. wiec moze jednak cos jest na
rzeczy.
> jako ogrodnik tera pojde twoim tropem - po prostu w sklepie kupie groszek
> pachnacy - pozywiom uwidim.
> wojtek pa.
> ps
> juz wiem, ze zeby pachnialow o ogrodzie trzeba:

wawrzynek wilczełyko

czeremcha

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

12. Data: 2001-12-02 21:20:41

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of
a...@p...onet.pl

Wlasnie roze!!! Dzialke mam co prawda dopiero niecaly rok, ale zakochana
jestem
w rozach. Kupilam wielokwiatowe, wielkokwiatowe, pnace, parkowe. Wszystki
pieknie pachna!!!
Pozdrawiam
Ania

No wlasnie, ja gdzies wyczytalem ze te parkowe to tylko pachna w
parkach,przesadzone na dzialke traca won,czy to mozliwe.
Zaznaczam ze na rozach sie nie znam, ale sprawa mnie nurtuje :-))
Pozdrawiam,Boguslaw R.

13. Data: 2001-12-02 22:41:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> wrote in message
czny.pl...

> No wlasnie, ja gdzies wyczytalem ze te parkowe to tylko pachna w
> parkach

Moze je tam szprycuja jakimis perfumami?
A propos, czy roze tarasowe pachna tylko na tarasach?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

14. Data: 2001-12-02 22:48:34

Temat: Re: czy roza moze pachniec?!-tarasowa
Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy roza pienna pachnie tylko na pniach?
a roza sztampowa tylko w banalnych sytuacjach?
a mercedes tylko w samochodzie?
pytanie GDZIE pachnie Kardynal - pozostawiam otwarte...
Wojtek Pa

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:9ueaid$136$1@hercules.iupui.edu...

15. Data: 2001-12-03 07:47:42

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

Jest mnóstwo pachnących roślin. M.in. dziwaczek (Mirabilis jalapa),
wiciokrzew przewiercień (L.caprifolium) i L.heckrottii, macierzanka
(tymianek), lilie, narcyze, piwonie, pysznogłówka, azalie, datury. Są takie,
które pachną samoistnie oraz te, które wydzielają zapach po pogłaskaniu -
tymianek, rozmaryn, santolina.

Majka

16. Data: 2001-12-03 09:51:57

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

:-) Mercedes nie pachnie nawet w samochodzie, za to Friesia (roza) pachnie
pieknie zawsze i wszedzie, jako sztampowa, pienna, tarasowa i inna. I
jeszcze Zephirine Drouchin, ona tez wspaniale pachnie, chociaz kwiatki ma
skromniejsze niz inne pnace.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

17. Data: 2001-12-03 09:52:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapach i kolor roze zalezy od skladnikow odzywczych w glebie. Jesli sa
dokarmione, te pachnace zawsze pachna.

18. Data: 2001-12-03 12:59:16

Temat: Re: czy roza moze pachniec?!+propozycja
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał(a):

> ps do Janusza.
> Zauwazylem (coz za inteligencja), ze janusz "robi tu za moderatora.

Nie wiem co znaczy moderator... Mam nadzieję, ze nie chciałes mnie
obrazić....:-)

> No skoro zaczal Spiewanki,

Jerzego pomysł to był, ja tylko do niego wróciłem uznajšc ze jest świetny i
zmarnować go byłoby szkoda...
I patrzcie jak to się ładnie rozwija.
A ja podjšłem się tylko zebrania tego kiedyś do kupy, jakiegos usystematyzowania
i... mam pomysł na dalszy cišg, ale to w niedalekiej przyszłosci zgłoszę...

> to po ich skonczeniu proponuje:
> Pobawmy sie w zabawne nazwy roslin - (chyba,ze to juz bylo - co rzekl Ben
> Akiba)
> ale jesli nie - to :
> Czy obok siebie moga rosnac wieczornik damski i fallus impudicus????

I to też jest bardzo fajny pomysł! :-))))
Na długie, nudne jesienno-zimowe wieczory....
Pozdrawiam :-)
Janusz

19. Data: 2001-12-03 18:18:41

Od: "Wojciech P" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasne, ze nie chcialem obrazic slowem moderator, nawet, gdybym powiedzial
zapiewajlo, tez bym nie obrazil. No ale skoro sie rzeklo - januszu, jesli
zabawa w zabawne nazwy roslin - to prosze poprowadz ja jak wodzire3j, bo
robisz to doskonale.
milego tygodnia zycze calej grupie.
wojtek pa.
ps ponizej w postach o ogrodo-lasie chyba sie niepotrzebnie zaperzylem (czy
jak sie czlowiek zaperza - to ma to zwiazek z chwastami? chybaa tak) wiec
zachwascilem sie perzem niepotrzebnie. sorrrrrry
wp

20. Data: 2001-12-03 18:39:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie, ja gdzies wyczytalem ze te parkowe to tylko pachna w
> parkach,przesadzone na dzialke traca won,czy to mozliwe.
> Zaznaczam ze na rozach sie nie znam, ale sprawa mnie nurtuje :-))
To jest więcej niż pewne, no chyba, że ktoś lubi woń kryminału. :-)))
Pozdrawiam, Jerzy

Mata nie mata - zimno!!!
popiol drzewny
kasztany jadalne - gdzie kupic sadzonki