Re: czy roza moze pachniec?!+propozycja

From: "Wojciech P" <w...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: czy roza moze pachniec?!+propozycja
Date: Mon, 3 Dec 2001 19:18:41 +0100

jasne, ze nie chcialem obrazic slowem moderator, nawet, gdybym powiedzial
zapiewajlo, tez bym nie obrazil. No ale skoro sie rzeklo - januszu, jesli
zabawa w zabawne nazwy roslin - to prosze poprowadz ja jak wodzire3j, bo
robisz to doskonale.
milego tygodnia zycze calej grupie.
wojtek pa.
ps ponizej w postach o ogrodo-lasie chyba sie niepotrzebnie zaperzylem (czy
jak sie czlowiek zaperza - to ma to zwiazek z chwastami? chybaa tak) wiec
zachwascilem sie perzem niepotrzebnie. sorrrrrry
wp
Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem co znaczy moderator... Mam nadzieję, ze nie chciałes mnie
> obrazić....:-)

> Jerzego pomysł to był, ja tylko do niego wróciłem uznając ze jest świetny
> zmarnować go byłoby szkoda...
> I patrzcie jak to się ładnie rozwija.
> A ja podjąłem się tylko zebrania tego kiedyś do kupy, jakiegos
usystematyzowania
> i... mam pomysł na dalszy ciąg, ale to w niedalekiej przyszłosci
zgłoszę...

Ben