Pyralgina

1. Data: 2001-02-27 21:02:19

Temat: Pyralgina
Od: "Jacek A." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze wytlumaczyc ,dlaczego tak popularny srodek przeciwbolowy jakim
jest PYRALGINA zaczeto sprzedawac tylko na recepte.
Przez "lata " byl dostepny bez recepty !!

Jacek A.

2. Data: 2001-03-01 08:04:08

Temat: Re: Pyralgina
Od: "m" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego, że w cywilizowanych krajach od wielu, wielu lat jest wycofany z
użycia ze względu na swoje bardzo powazne działania uboczne.

3. Data: 2001-03-01 14:22:54

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

to jasne ze dlatego bo "wielcy" farmacji chca by wzrosla sprzedaz
paracetamolu i jego pochodnych
piozdrawiam

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

4. Data: 2001-03-01 17:20:13

Od: "Lancelot" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> to jasne ze dlatego bo "wielcy" farmacji chca by wzrosla sprzedaz
> paracetamolu i jego pochodnych

Podobnie jest z lekiem Ibuprom (USA), sprzedawanym bez recepty i z polskim
Ibuprofen (sprzedawanym na recepte). Oczywiscie jest to ten sam lek.
Pozdrawiam,
---
Adam 'Lancelot' Obiedzinski
www.lexziel.hg.pl

5. Data: 2001-03-01 18:15:59

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lancelot" <a...@p...onet.pl> napisał (a) ...
> Witam,
> Podobnie jest z lekiem Ibuprom (USA), sprzedawanym bez recepty i z
polskim
> Ibuprofen (sprzedawanym na recepte). Oczywiscie jest to ten sam lek.

Nieprawda - zarówno jeden, jak i drugi jest bez recepty, ibuprofen nawet
bardziej ;-), bo od kiedy dopatrzyłam się, że to jest to samo, tylko
droższe - kupuję tylko ibuprofen.

Justyna

6. Data: 2001-03-01 22:51:43

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

wiecie juz ze znieesione sa egzaminy wstepne na medycyne (przynajmniej na
Ślaska Akademie Medyczna). Ostatni odbedzie sie w tym roku.
pozdrawiam
blitzkrieg

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

7. Data: 2001-03-02 03:15:20

Temat: egzaminy, bylo: Re: Pyralgina
Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

blitzkrieg napisał(a) w wiadomości: ...
>wiecie juz ze znieesione sa egzaminy wstepne na medycyne (przynajmniej na
>Ślaska Akademie Medyczna). Ostatni odbedzie sie w tym roku.
>pozdrawiam

Jest to zwiazane z reforma szkolnictwa, na wiekszosc polskich uczelni nie
bedzie od przyszlego roku egzaminow wstepnych. Nabor bedzie sie odbywal na
podstawie punktow zdobytych na maturze. IMHO bardzo zly pomysl.

Cimeries

8. Data: 2001-03-03 09:11:40

Temat: RE: egzaminy,
Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

Tez uwazam ze to beznadziejny pomysl, ale stalo sie to juz faktem
pozdrawiam

blitzkrieg

9. Data: 2001-03-03 12:24:03

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam..

Użytkownik blitzkrieg <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:NEBBJJPNGLOPGELOKIOOOEMECGAA.blitzkrieg@go2.
pl...
> Tez uwazam ze to beznadziejny pomysl, ale stalo sie to juz faktem
> pozdrawiam
Dlaczego sadzisz ze to jest beznadziejny pomysl? Mnie to juz nie dotyczy,
ale wiem, ile nerwow kosztowaly mnie examsy... teraz ludzie juz nie beda
mieli tych stresow... A przeciez matura to exams dojrzalosci, czyli
podsumowanie tego co czlowiek powinien wiedziec, chyba w dosc dobry sposob
moze to zastapic examin na jaka kolwiek uczelnie czy akademie? Zreszta
musisz wiedziec, ze nieco zmienila sie teraz matura... jest trudniejsza i co
smieszne pytania sa na poziomie akademickiem (jezyk niemiecki jest na
poziomie studentow 2-go roq germanistyki!- niektore olimpiady sa
latwiejsze:-)

Poddaje pod rozwage.
--
LiBi -student med., technik ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie

10. Data: 2001-03-03 22:54:01

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mnie to juz rowniez nie dotyczy, boje sie jednak ze ta "nowa" matura rozni
sie jednak swoim poziomem merytorycznym w zaleznosci od szkoly. Boje sie ze
w rezultacie tego latwiej bedzie sie dostac na medycyne ludziom, ktoprzy nie
nadaja sie do uprawiania tego zawodu i z ktorymi bedziemy sie musieli meczyc
probujac ich nauczyc lekarskiego fachu... :))
pozdraiwam

blitzkrieg

> [...]

LiBi -student med., technik ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

Polpasiec???
żółtaczka
wojsko
Zszycie Łękotki - Pilne!!!