RE: niewiernosc a geny

1. Data: 2000-01-07 17:01:52

Temat: RE: niewiernosc a geny
Od: B...@p...ch (Bartosiewicz, Piotr) szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie !!!! Ale rozczaruje was bo nie wiem na jakiej zasadzie to działa.
Z jednej strony masz perspektywe odejscia i znalezienia sobie innego
partnera, a z drugiej pozostajesz w zwiazku dlatego ze boisz sie samotnosci.
Tylko chyba odnioslem wrazenie ze pozostajac w takim zwiazku jestes
ograniczona. Masz mniejsze szanse na znalezienie kogos, bo czujesz sie w
pewien sposob odpowiedzialna za to zeby nie zranic drugiej osoby.
Ale to pokrecone. Ale najgorsze jest to co doradzic takiej osobie. Heh....
czlowiek jak mu sie nudzi to wynajduje tyle problemow ze to glowa mala

Pajonk Hfat
--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl