prezerwatywa

1. Data: 2001-02-28 23:31:01

Temat: prezerwatywa
Od: "EdziaB" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, lekarz zalecił mi miesięczną przerwę w przyjmowaniu tabletek
antykoncepcyjnych, stąd moje pytanie : czy sama prezerwatywa jako
zabezpieczenie jest wystarczająca ? ( oczywiście chodzi mi o przypadek, że
nie pękła)

2. Data: 2001-03-02 22:16:16

Temat: Re: prezerwatywa
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

EdziaB wrote:

> Niestety, lekarz zaleci? mi miesi?czn? przerw? w przyjmowaniu tabletek
> antykoncepcyjnych, st?d moje pytanie : czy sama prezerwatywa jako
> zabezpieczenie jest wystarczaj?ca ? ( oczywi?cie chodzi mi o przypadek, ?e
> nie p?k?a)
sprawdzaj czy opakowanie jest nadmuchane,
po anegdocie o kioskarzu, ktory chcial zwiekszyc przyrost naturalny i
nakluwal opakowania szpilka , ma to jednak sens.

3. Data: 2001-03-03 09:15:22

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

spokojnie mozesz korzysrtac przez miesiac z prezerwatywy
nic przyjemnego :) a skutecznosc

Wskaznik pearla:
PREZERAWYWA: 2 - 4
DOUSTNA ANTYKONCEPCJA: 0,1 - 3
wskaznik Pearla to liczba ciaz na 100 kobiet stosujacych przez 12 miesiecy
dana antykoncepcje.

pozdrawiam goraco

blitzkrieg

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

4. Data: 2001-03-04 08:09:48

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"EdziaB" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> antykoncepcyjnych, stąd moje pytanie : czy sama prezerwatywa jako
> zabezpieczenie jest wystarczająca ? ( oczywiście chodzi mi o przypadek, że

Zalecana w takich przypadkach jest kombinacja : prezerwatywa + globulki.

Jola

5. Data: 2001-03-04 11:01:19

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97st3i$q15$...@n...tpi.pl...
> Zalecana w takich przypadkach jest kombinacja : prezerwatywa + globulki.
hmmm a moze absencja sexualna? wtedy ciaza na na prawde nei wchodzi w gre:-)

LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

6. Data: 2001-03-06 08:40:12

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

blitzkrieg wrote:

> [...]
> DOUSTNA ANTYKONCEPCJA: 0,1 - 3
> wskaznik Pearla to liczba ciaz na 100 kobiet stosujacych przez 12 miesiecy

Wskaznik wskaznikiem, ale skad te 2-4 przypadki na 100 ?
Pekaja, dziurawe , nieszczelne ?????

Co komu ze statystyki, gdy moze byc tym 2-4 przypadkiem.
Moze masz konkretne informacje nt. przyczyn, poza
kioskarzem nie-akceptujacym antykoncepcji i uzywajacym igly w cely
zwiekszenia przyrostu naturalnego ;)

7. Data: 2001-03-06 11:26:25

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zalecana  w takich przypadkach jest kombinacja : prezerwatywa + globulki.

I koniecznie popić to szklanką wody!!

*p*

8. Data: 2001-03-06 12:29:37

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...fm wrote:

> I koniecznie popiae to szklank? wody!!

nie smiej sie.
Kiedys czytalem artykul, jak wyglada produkcja prezerwatyw.
takie metalowe wzorce zanurzane sa latexie
panie je losowo madmuchuja, jak w partii jakas peknie, to nadmuchuja
wszystkie

Kiedys pod mikroskopem kolega ogladal gume i w zaleznosci od jakosci
latexu to widac mikropory.
Chcesz zwiekszyc zabezpieczenie to zakladaj 2 ;)

9. Data: 2001-03-06 20:27:36

Od: b...@g...pl (blitzkrieg) szukaj wiadomości tego autora

to nie znaczy ze 2-4 na 100 (czyli to nie jest 2-4%) poniewaz jest to ...na
100 kobiet stosujacych antykoncepcje przez rok
to znaczy ze 2 z kobiet stosujacych prezerwatywe przez rok np w 10 miesiacu
zajdzie w ciaze
2% byloby gdyby zachodzilo na 100 ale kazda odbyla tylko 1 stosunek :))
przyczyny to oczywiscie te pory (w roznych seriach gumek rozne jak to ktos
juz tu powiedzial)
papatki

10. Data: 2001-03-06 22:25:50

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyczyny to oczywiscie te pory (w roznych seriach gumek rozne jak to ktos
> juz tu powiedzial)
ale gdy czytalem wywiad z pracownicami produkujacymi prezerwatywy to
ciagle szukalem fragmentu o elektronicznym testowaniu.
A jedna powiedziala, ze jak przy nadmuchiwaniu peknie, to testuja kazda
w serii.
A jak nie peknie w czasie testow, to pewnie pozniej tez wytrzyma.

Ale wystarczy spojrzec przez dobra lupe, czy pod mikroskopem, aby
zauwazyc,ze struktura latexu nie jest idealna.

Brzedl i pekl.
Czy producenci zbieraja takie dane, ile balonikow peklo ?
D.

Tak zwane zimno
WAPN
jod radioaktywny a niedoczynnosc tarczycy
Komisja
Dieta Optymalna