pytanie nasienne jest i pomidorowe

31. Data: 2003-01-03 16:35:26

Temat: Re: wielbicielom ziol
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Wendrychowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:av3s1r$nas$1@news.tpi.pl...

> Jesteśmy zdecydowanymi Zwolennikami Ziół, choć póki co zielonymi, tzn.
> bardzo niewiele o uprawie ziół wiemy.
> Taka podgrupa to byłaby dla nas nie lada gradka do wyedukowania się nie
> tylko w uprawie ziół, ale w ich realnym zastosowaniu na własne potrzeby.
> Elan
>
> Z ziolami nie mialem w zeszlym roku zadnych problemow - no prawie
zadnych - o czym za chwile.
Teraz i w centrach ogrodniczych a nawet w hipermarketach ogrodniczych mozna
kupic wiasna sadzonki ziol.
w zaeszlym roku kupilem dwa rodzaje bazylii, tymianek, miete szalwie i
majeranek. Wyroslo wszystko przepieknie. Poniewaz ziola nie lubia kwasnej
gleby to ziemie zmieszalem z dolomitem. Wyroslo nieprawdopodobnie! Samo - a
to byl moj pierwszy rok.
Nie udalo sie tylko z zielem, co pachnac mialo jak maggi - chyba mial to byc
lubczyk - podobno swietny do zup. Ale wyrosly wielkie liscie nie wiadomo
czego. Wiec tylko podziwialismy bez jedzenia.
Sukcesow zielarskich
wojtek

32. Data: 2003-01-03 16:42:48

Temat: Re: pomidorowo Ewie i Basi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obu Paniom Ewie i Basi dziekuje za pomidorowy odzew. Uklony dla Mistrza
Pomidorow - Taty Ewy. Moglby zostac Prezesem Pomidorem Mistrzem Niedosciglym
i wyzyn swojej wiedzy spogladac dobrotliwie na trzodke pomidorowych
nuworyszy.
Ufam, ze Basia powroci do pomidorow - moze szkoda doswiadczen. A ufam, ze
stanie sie to z teskonoty za smakiem Prawdziwegi Pomidora.
TYMCZASEM - rozpoczne peregrynacje za nasionami .....
Wojtek Pa

33. Data: 2003-01-03 17:46:47

Temat: Re: pytanie nasienne jest i pomidorowe
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisała:

> Jeśli się myle to mnie poprawcie. Lubczyk jest skałdnikiem Magi i jego
> liście mają właśnie taki zapach?

Jak najbardziej, powiem więcej - moja teściowa twierdziła - to nie lubczyk,
to się nazywa "magi".

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

34. Data: 2003-01-03 18:29:23

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> Interesuje! Jakos sie pogubiłam, kiedy to spotkanie u Bogusława jest
> i czym się tam dojeżdża? Tzn. do Łodzi to wiem, jak się dojeżdża,
> ale co dalej?

Dalej to już pomożemy :-) Niech tylko pp. Radzimierscy zawezwą do
siebie...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Francuski minister Laval
chciał Amery* zrobić kawał.

35. Data: 2003-01-03 18:38:24

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Tadeusz Smal

> a moze zasugerujesz
> jeszcze jakies roslinki jadalne/ladnie kwitnace
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Proszę bardzo:-)
Roszponka jadalna (Valerianella locusta)-uprawiana jako jesienny i zimowy
dodatek do sałatek.
Portulaka siewna (Portulacea oleracea)-może byc spożywana na surowo lub
gotowana.
Kryształka lśniąca(Mesembryanthemum crystallinum)-roslina jednoroczna
stosowana na surowo do sałatek.
Rukiew wodna-bylina wodna o liściach bogatych w składniki
odżywcze -również stosowana do sałatek.
itd.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

36. Data: 2003-01-03 18:56:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> TYMCZASEM - rozpoczne peregrynacje za nasionami .....
> Wojtek Pa
:)
powodzenia i podziel sie informacja
gdy znajdziesz cos w sieci
:)

37. Data: 2003-01-03 20:38:59

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...

> Jego fanatyczny stosunek do pomidorow przebija o kilka poziomow Januszowe
> umilowanie winorosli. To naprawde jest mozliwe!
To jest niemożliwe!!! To może tylko tak wyglądać bo ja jestem nieśmiały i
mało ekspresyjny... :-)))
Pozdrawiam :-))
Janusz (świr modelowy!)

38. Data: 2003-01-03 20:59:20

Temat: Re: o swirach
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Pozdrawiam :-))
> Janusz (świr modelowy!)
> świr winogronowy
nieświr malinowy

WojtekPa

39. Data: 2003-01-04 15:09:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in

> No! Czadzi maggi jak dziki. Zwłaszcza roztarty :-)

> No cos Ty! Wieszac? Wieszac psy? Wieszac psy na Tobie? I to wszystko z
> powodu lubczyku? Eeee... lepiej znalezc cos powazniejszego.
> Masz krety albo trawnik? :-))

Mam wszystko co w porządnym ogrodzie powinno być i krety i trawnik a do
tego: myszy, karczowniki, mszyce,osy, szerszenie,komary, mączniaka, szarą
pleśń, raka na jabłoniach, parcha na różnych owocach, skrzyp, podagrycznik,
perz a z miłych rzeczy sa ropuchy, żaby, była jedna jaszczurka, ale kot ja
pożarł ( zresztą żaby tez wyżeral), złotooki, biedronki, motyle, pszczoły
itd. itd.
Kaśka

40. Data: 2003-01-04 17:00:48

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:av6tmk$f6j$...@n...tpi.pl...

> Mam wszystko co w porządnym ogrodzie powinno być
A winorośla masz???
Pozdrawiam :-)
Janusz

"Historia ogrodów"
Filmy Dziadka: 11-12.01 deklaracje uczestnictwa
petycja
a Jerzy?