Filmy Dziadka: 11-12.01 deklaracje uczestnictwa

1. Data: 2003-01-02 11:37:06

Temat: Filmy Dziadka: 11-12.01 deklaracje uczestnictwa
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stawie sie 12.01 miedzy 8 a 9 rano. W sobote zostalismy uczesliwieni
prezentem z biletów do teatru i poleceniem dostosowania sie.
Gabi

2. Data: 2003-01-02 12:01:14

Od: a...@w...pl (aMiraK) szukaj wiadomości tego autora

> Ja stawie sie 12.01 miedzy 8 a 9 rano. W sobote zostalismy uczesliwieni
> prezentem z biletów do teatru i poleceniem dostosowania sie.
> Gabi

OK. Szczególy wyślę Wam na priva

Mira :-)

3. Data: 2003-01-02 15:09:06

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja mogę przyjechać w sobotę wieczorem, pociągiem (wyjazd z W-wy 16.55,
jest w Bielsku o 21.04), moze i Jagodzie też by się udało, to byłoby weselej
w podróży ; ) ?

Beata Werońska

4. Data: 2003-01-03 10:34:47

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To potwierdzili wszyscy, oprócz Krysi i Jagody, może jeszcze się odezwą.
Miro, proszę podaj mi adres i telefon na priva. Czy mój przyjazd po 21 w
sobotę jest dla Ciebie do zaakceptowania ? Moge pokręcić się po mieście do
Waszego powrotu z teatru, podaj godzinę o której mogę się stawić u Ciebie.

Beata

5. Data: 2003-01-03 13:49:17

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Werońska" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> To potwierdzili wszyscy, oprócz Krysi i Jagody, może jeszcze się odezwą.
(...)

Przyjadę (z dzieckiem) w niedzielę 12-go,
pod warunkiem że nie będzie gołoledzi.

Pozdrawiam Krycha

6. Data: 2003-01-03 16:45:10

Od: "Beata Werońska" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brakuje jeszcze Krysi z Bielska i Jagody (z osób, które wcześniej zgłosiły
chęć uczestnictwa). No, ale oczywiście lista nie jest zamknięta :) i
zapraszamy wszystkich, którzy jeszcze się zastanawiają. Czuję, że będzie
super !!!

Pozdrowionka,

Beata

7. Data: 2003-01-03 17:17:08

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chęć uczestnictwa). No, ale oczywiście lista nie jest zamknięta :) i
> zapraszamy wszystkich, którzy jeszcze się zastanawiają. Czuję, że będzie

Posiedziałem dzisiaj nad spisem filmów i o zgrozo, po wypisaniu wszystkich
które by mogły zainteresować grupowiczów, wyszło mi że mam około 110 filmów
!! To się jednak nie da napisać na karteczkach i przeprowadzić ankietę.
Ustalimy to na miejscu. Jak widzę muszę przywieźć dużo kaset. Już z tego
wynika, że spotkanie trzeba będzie kiedyś i gdzieś powtórzyć. Chętnie
wykonam drugi i ile jeszcze będzie trzeba przegląd filmów ogrodniczych.
Pozdrawiam, Dziadek

8. Data: 2003-01-03 17:26:24

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Przyjadę w sobotę lub niedzielę 12-go,
dostosuję się do propozycji Gospodyni.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

9. Data: 2003-01-03 18:40:06

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjadę w sobotę lub niedzielę 12-go,
> dostosuję się do propozycji Gospodyni.
>
> --
> Pozdrawiam, Jan

Miło mi Janie że nie będę jedynym męższczyzną (poza męskimi domownikami
Miry) na spotkaniu, będzie miał mi kto pomóc nosić telewizor itp. (żartuję)
Pozdrawiam, Dziadek

10. Data: 2003-01-03 19:50:21

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Dziadek <d...@p...onet.pl> napisał:

> Miło mi Janie że nie będę jedynym męższczyzną (poza męskimi domownikami
> Miry) na spotkaniu, będzie miał mi kto pomóc nosić telewizor itp.
(żartuję)
> Pozdrawiam, Dziadek

Również pozdrawiam i zapewniam, że żadnej pracy się nie boję (poważnie).

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

petycja