Cebulowe w doniczce

1. Data: 2003-01-02 07:20:49

Temat: Cebulowe w doniczce
Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu, jesienia byla mowa o roslinach cebulowych umieszczanych w
doniczkach, przechowywanych na balkonach (lub podobnych warunkach), ktore
ostatecznie przenosi sie do pomieszczen.
Jak pisalam poprzednio, mam wlasnie w dnoiczce zonkile. Obecnie maja 2 cm
pedy (w zasadzie to one sa od jesieni), dzis po raz kolejny zima otulila je
sniegiem. Moje pytanie dotyczy terminu wniesienia ich do mieszkania.
Poniewaz zima tego roku jest dosc zmienna temperaturowo (bynalmniej u mnie)
i raz w nocy jest -20st C a nastepnego dnia w poludnie 2 stC, natomiast w
domu conajmniej 20 stC, wiec jak i kiedy lagodnie przeniesc doniczke ?
Przypuszczam, ze nalezaloby poczekac do mozliwie wysokiej tempetarury i
przeniesc gdzies, gdzie chociaz chlodem wieje. Jednak kiedy ? Juz teraz, jak
sie trafia pierwsze dni bez mrozu ?

Pozdrawiam
Asia