2003

1. Data: 2002-12-31 23:18:08

Temat: 2003
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 9 minut mamy 2003 r.
Życzę wszystkim by był najlepszy z dotychczasowych i lepszy od następnych.
Życzę by Wam się darzyło w Waszych ogrodach i doniczkach.
I w iglakach i w tzw. "oczkach" , i w bylinach, , w starych jabłonkach i w
młodych jarzynach, a nawet (kurczę chyba coś mnie ponosi!) w malinach.
A jak szaleć to szaleć! Niech się nawet w trójlistach i tarasowych (co by to
nie miało znaczyć) Wam darzy! Że o winoroślach nie wspomnę...
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO WSZYSTKIM!!!
Pozdrawiamj :-)
Janusz

2. Data: 2003-01-01 00:22:57

Temat: Re: 2003
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Od 9 minut mamy 2003 r.
a nawet (kurczę chyba coś mnie ponosi!) w malinach.
> A jak szaleć to szaleć!
> Pozdrawiamj :-)
> Janusz
>
> Wzruszenie odbiera mi glos......
A dzieje sie to kwadrans po pierwszej.
Januszku,
Tobie Winogron Wspanialych i setki innych wzruszen...nie tylko
ogrodniczych.
A Wam Wszystkim - nieustajacej checi do pogaduszek - i niech sie darzy
zarowno w chalupie jak w gumnie i na plach wszelakich. Chocby chalupa byla
M-3, gumno miescilo sie na balkoniku a polem byla skrzyneczka.
Wojtek Pa

3. Data: 2003-01-01 05:32:00

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zycze Wam peelrecogrodnicy wszystkiego najlepszego w tym nowym 2003
roku, by zdrowie wam dopisywalo, roslinki rosly, praca byla i w ogole by
ten rok przynajmniej nie byl gorszy od poprzedniego.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Koterba :-)

4. Data: 2003-01-01 14:18:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja Wam wszystkim życzę, żeby Wasze roślinki przyniosły Wam tyle
satysfakcji ile tylko sie da! :-)

--
Rafał Wolski

5. Data: 2003-01-01 17:05:37

Od: "oshin" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo, że minęło już trochę od północy ale mimo wszystko wiele szczęścia w
Nowym Roku dla wszystkich grupowiczów od Gosi i Zbyszka.

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@h...pl> napisał w
wiadomości news:auutds$pr8$1@news.tpi.pl...

6. Data: 2003-01-01 19:56:02

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja się dopisuję do życzeń, żeby ten rok przyniósł dobry plon i obfitował
w jedynie miłe niespodzianki ogrodowe .

Pozdrawiam - Jagoda ( Sylwestrowa )

7. Data: 2003-01-02 08:21:02

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> wrote in news:auvgt8$5j7$1@news.tpi.pl:

> I ja się dopisuję do życzeń, żeby ten rok przyniósł dobry plon i
> obfitował w jedynie miłe niespodzianki ogrodowe .
> Pozdrawiam - Jagoda ( Sylwestrowa )

Ze sporym poslizgiem, ale zawsze:
Wszystkim ogrodnikow zycze, zeby pory roku wrocily na swoje miejsce,
zachowywaly sie przyzwoicie i przestaly szalec jak pijany zajac w kapuscie.
Poza tym zeby nam zakwitly wszystkie uprawiane od .. lat uparciuchy, cebule
byly zdrowe, a mszyce i slimaki wyemigrowaly przynajmniej do sasiadow
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2003-01-02 09:09:27

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja pragnę przyłączyć się do życzeń. Aby ogrody stały się w tym roku
odzwierciedleniem waszych marzeń. Życzę, by wiosna przyszła szybko, lato
nie było za suche, kwiaty piękne, a owoce dorodne i smaczne.

Kaśka

9. Data: 2003-01-02 09:59:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Żeby było kolorowo, nie za sucho, nie za mokro, nie za ciepło, nie za zimno,
a wszystkie paskudy żeby szlag trafił.

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2003-01-02 16:06:17

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
[ciach]

> byly zdrowe, a mszyce i slimaki wyemigrowaly przynajmniej do sasiadow

> Pozdrowienia - Ewa Sz.

pozdr
Ania

Na Nowy Rok