ogrodzenie działki

1. Data: 2002-12-30 10:21:19

Temat: ogrodzenie działki
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój znajomy nabył dwa hektary, gleba piaszczysta, chce to ogrodzić.
Doradźcie coś co by powstrzymało chętnych przed wejściem i żeby nie było
zbyt atrakcyjne, bo wykopią.
Proponowałam mu świerk ze szkółki leśne, pochlapany środkiem zniechęcającym.
Może macie inne pomysły?

Edyta

2. Data: 2002-12-30 19:33:54

Temat: Re: ogrodzenie działki
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta,
to troche malo informacji.
ale
Jesli ogrodzenie stale - np dzialki i domu - to tutaj moim skromnym zdaniem
sprawdzone sposoby - czyli siatka np. Nic to, ze nie piekna - ale praktyczna
na pewno. Chroni nie tylko przed ludzmi ale i przed zwierzetami.
Wydaje mi sie, ze rozwiazanie w stylu drut kolczasy - ani piekne ani
humanitarne.
Jak to teren lesny - to moze palisada z pniaczków?
Gdyby chciec ogrodzic teren swierkami ze szkolki - to piekna idea, ALE
1. zanim swierki dorosna do wielkosci dajacej poczucie ogrodzenia - minie 10
lat.
2. swierki to zawsze lakomy kasek - zwlaszcza przed swietami.
Wojtek Pa

3. Data: 2002-12-30 21:31:08

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na pewno. Chroni nie tylko przed ludzmi ale i przed zwierzetami.
> Wydaje mi sie, ze rozwiazanie w stylu drut kolczasy - ani piekne ani
:)
drut kolczasty ponizej 1,8 m jest zabroniony
:(((

> Jak to teren lesny - to moze palisada z pniaczków?
:)
jest to tez najtanszy sposob
:)

> [...]
10
> lat.
> 2. swierki to zawsze lakomy kasek - zwlaszcza przed swietami.
:)
zwykla siatka ogrodzenia rownie lakomy kasek
lepsza bylaby ta duzo tansza (ale i brzydsza )tzw lesna
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2002-12-30 23:43:24

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński ) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Każde ogrodzenie wymaga nadzoru za wyjątkiem drutu kolczastego, którego nie
ukradną.
Niemniej, nie polecam bo dawno temu na granicy z sąsiadem postawiłem zasieki
i miałem zamiar jeszcze dodać niewielkie pole minowe, potykacze, jeże, kozły
itp -:).
Niestety sąsiad w chwili gdy chcieliśmy go skarżyć o szkody napisał pisemko,
że drut kolczasty zagraża jego "zdrowiu i mieniu" (sądząc po ilości pustych
butelek rzucanych w naszą stronę zdrowie miał, ale mienia nie mogłem
dostrzec). W tej sytuacji jednak trzeba było zgodzić się na pojednawczą
propozycję urzędnika gminnego, wycofać skargę (sąsiad też wycofał) i
rozciągnąć siatkę.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

5. Data: 2002-12-31 09:52:17

Od: "osiek" <d...@w...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

mamy podobny problem i wpadlismy na pomysl z tarnina .. rozkrzewia sie
koczasta jest.... a co do reszty propozycji to chyba nie wssyscy sie
orienyuja w kosztach ogrodzenia 2ha dzialki.. sam mam 3 ha i mysle mysle i
nic tanmiego a sensownego wymyslic nie moge.. nawet ta tarnina.. 1pln za
sadzonke....
pozdrawiam sylwestrowo noworocznie
P.

6. Data: 2002-12-31 14:41:19

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "osiek" <d...@w...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
> nic tanmiego a sensownego wymyslic nie moge.. nawet ta tarnina.. 1pln za

Witam!
Myślę, że przez jakiś czas może być fajnie ale w pewnym momencie możesz nie zapanować
nad tym. 3 ha to spory obszar. Jak taka
tarnina załapie to będzie się rozrastać szybciej niż będziesz w stanie ją zwalczać
(no chyba że napalmem zrzucanym z motolotni). Ja
miałem nieprzyjemność karczować tarninę zajmującą kilkanaście metrów kwadratowaych i
nie wspominam tego dobrze. Bądź ostrożny.
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk

7. Data: 2002-12-31 15:09:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic tanmiego a sensownego wymyslic nie moge.. nawet ta tarnina.. 1pln za
:)
wszystko zalezy
przeciwko komu chcesz postawic ten plot
bo byc moze nie przejdziesz na stojaco (bez sekatora)przez tarnine
ale bez zadnego problemu przeczolgasz sie dolem
:)
taki "plot" nie bedzie tez przeszkoda dla psow
dla zajecy
:(

8. Data: 2002-12-31 15:11:55

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Każde ogrodzenie wymaga nadzoru za wyjątkiem drutu kolczastego, którego
nie
> ukradną.
:)
ja ujalbym to inaczej
ogrodzenie dla ludzi ma znaczenie psychologiczne
kazde da sie przejsc
gdy ktos bardzo chce
:(
z zyczeniami szczescia
sukcesow
radosci
spokoju
bogactwa
usmiechow
pomyslow
wynikow
przyjemnosci
zwyciestw
szans
hoss w przyszlym roku
_hehehe

9. Data: 2002-12-31 16:00:25

Od: "osiek" <d...@w...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale bez zadnego problemu przeczolgasz sie dolem
> :)
> taki "plot" nie bedzie tez przeszkoda dla psow
to dzilakk w lesie niech wiec zwierzaki moga sobie biegac.. gorzej z ludzmi
co to przyjdzie nasmieci cos rozwali albo ukradnie
pozdrawiam
P.

10. Data: 2003-01-01 23:09:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ludzmi
> co to przyjdzie nasmieci cos rozwali albo ukradnie
:)
jak bedzie chcial cos ukrasc
to i tak ukradnie
niszcza malolaty
ktorych roznosi energia lub chca sie popisac
nie da sie tego uniknac
:)
jesli bedzie gdzie wrzucic smieci to
hehe
bedziesz mial mniej do sprzatania...
:)
generalnie jestem przeciwko grodzeniu i ogradzaniu sie
malo kiedy to zdobi a zawsze sporo kosztuje
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps. w mojej okolicy ktos ma kilka ha pieknie polozonego terenu
troche lasu
troche bagien i lak nad jeziorem
:)
podoba mi sie jego podejscie
bynajmniej nie ogrodzil sie ale poustawial na sciezkach
ktorymi mozna dotrzec do tego terenu tablice z informacja
ze jest to teren prywatny
ale mozna wejsc
:)
prosi tylko om pozostawienie tego terenu w stanie zastanym
niesmiecenie
biwakowanie i palenie ogniska w przygotowanych miejscach
itd
na koncu podal numer telefonu
pod ktorym mozna go poinformowac o swoich zamierzeniach
:)

Bambus
Awaria
DO GRUPY