Winorośl

1. Data: 2002-12-31 12:14:28

Temat: Winorośl
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Interesują mnie najlepsze odmiany winorośli o żółtych owocach oraz
dokładne informacje o przycinaniu tej rosliny.

Dziękuję
boletus

2. Data: 2003-01-02 18:04:22

Temat: Re: Winorośl
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@n...onet.pl...
> Interesują mnie najlepsze odmiany winorośli o żółtych owocach

Odmiany (deserowe, których sadzonki można bez większego problemu w Polsce
kupić): Letni Muskat, Arkadia, Prim, V 25/20, Frumoasa Albae, Wostorg, Suzy,
Dora, Iza Zaliwska

oraz
> dokładne informacje o przycinaniu tej rosliny.
Dokładne to w książkach.
W skrócie: cięcie konieczne!, na dorosłym krzewie pozostawia się obciążenie
(w zalezności od odmiany) 20-50 płodnych pąków, długość cięcia łóz i sposób
formowania krzewu zależne od odmiany.
Pozdrawiam :-)
Janusz

,