skurcze lydek

1. Data: 2001-06-12 10:37:37

Temat: skurcze lydek
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak w temacie, czego brakuje w organizmie?

Pozdrowienia
Ania

2. Data: 2001-06-12 11:30:09

Temat: Re: skurcze lydek
Od: "ortotyka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paru rzeczy
Magnez- jesli pijesz gorzką kawe, zyjesz w stresie i pijesz alkohol.To
czynniki sprzyjajace wypłukiwaniu Mg
Potas- jesli uzywasz duzo soli, ostatnio duzo pociłas się- mozę brakowac
tego pierwiastka.
magnez podawaj Magnezin 500 z wit B6 badz B comp.dwie tabletki do 12-stej w
południe
Potas- Kalipoz-ostroznie Wieczorem jedna tabletka na dwa trzy dni
Pozdrawiam
Może to tez byc spowodowane svhorzeniami kregosłupa- wówczas wizyta i
lekarza

3. Data: 2001-06-12 12:26:18

Od: Rafal Wojnar <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może to tez byc spowodowane svhorzeniami kregosłupa- wówczas wizyta i
> lekarza
> [...]

A czy w czasie ciazy nie ma przypadkiem takich historii?

Pozdrawiam
Rafal

4. Data: 2001-06-12 19:26:19

Od: n...@p...onet.pl (mirek) szukaj wiadomości tego autora

* Jak w temacie, czego brakuje w organizmie?

Magnezu

--

Ile zarabiasz? Wypelnij ankiete,
dowiesz sie jak zarabiac wiecej [ http://listaplac.onet.pl ]

5. Data: 2001-06-12 22:45:13

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wojnar napisał(a):

> A czy w czasie ciazy nie ma przypadkiem takich historii?

Są...Mnie codziennie ok.5-tej rano łapaly skurcze łydek ( wyłam z bólu) i mąż
miał zajęcie w masowaniu ich...To jest chyba z powodu niedoboru wapna.

Pozdrawiam,
Kaja
--
f...@f...pl
"Ćwiczenie czyni mistrzem; wprawa

6. Data: 2001-06-13 08:13:35

Od: "ortotyka" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To prawda. Przy niedoborze Ca równiez kurcze łydek mogą sie pojawić

"

7. Data: 2001-06-13 17:59:01

Od: "Agnieszka Szalewska" <s...@e...nih.gov> szukaj wiadomości tego autora

Moj fizykoterapeuta, gdy mu sie skarzylam na skurcze pare godzin po
cwiczeniach, zalecil picie soku pomidorowego, albo napojow energetycznych
typu gatorade (a fu). Jedynie soczek jest akceptowalny

Agnieszka

8. Data: 2001-06-15 15:58:24

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

ortotyka wrote:

> [...]
> południe
> Potas- Kalipoz-ostroznie Wieczorem jedna tabletka na dwa trzy dni

Czesc
widze, ze troche znasz sie na rzeczy
mam pytanie
trenuje lekkoatletyke i nie wiem na co dokladnie powinnam zwrocic uwage,
jakie pierwiastki i witaminy przede wszystkim, czy caly zestaw witamin,
itd, itp. Jest tego wszystkiego tyle, ze juz sie dawno pogubilam czego
tak naprawde powinnam dostarczac mojemu organizmowi?

Ola

tłumaczenie
sztuczna stymulacja miesni???
dobry gastrolog W-wa gdzie?