RE: śmiech

1. Data: 2002-10-11 11:15:30

Temat: RE: śmiech
Od: E...@b...pl (Eryk Kielar) szukaj wiadomości tego autora

Bacha wrote..

> smieje sie nie

> U mnie się tak porobiło, jak poczytałam psp.
>
> Bacha. ;))

Brawo! Mnie kiedys wkurzalo jak czytalem psp,
teraz wiecej sie smieje, aczkolwiek, czasami mi glos odbiera;)))
Podejrzewam, ze nie jestem jedyny patrzac na zanikajace
niektore osoby, kiedys baaaardzo aktywne... a moze generalizuje
i uogolniam?;)
Eryk

1. Data: 2002-10-11 12:31:18

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eryk Kielar" w
.bank.bgzsa.pl...
/.../

> Podejrzewam, ze nie jestem jedyny patrzac na zanikajace
> niektore osoby, kiedys baaaardzo aktywne... a moze generalizuje
> i uogolniam?;)
> Eryk

Tak czy inaczej Eryku, jest tu wiele osób które cieszą się z Twego powrotu
i dobrego samopoczucia :)), mimo iz tego ostentacyjnie nie manifestują...

Pozdrawiam
All

1. Data: 2002-10-11 21:53:08

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eryk Kielar" napisał w wiadomości :

> Mnie kiedys wkurzalo jak czytalem psp,
> teraz wiecej sie smieje,

I śmiech niekiedy może być nauką,
Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa.

/I. Krasicki/.

Szkolenie z psychologii P.O.P. w Szczecinie
Zwierzę zwane kobieta
re: psycholog za free
RE: Dzień ddobry
Psycholog za free